daiko Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) Har dere tips om gode oppdaterte nyhetssider om laptops/notebooks. Er selv litt nerd og liker å holde meg oppdatert... Endret 2. mai 2005 av daiko Lenke til kommentar
daiko Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 Glemte å si at jeg har en Acer TM 8104WLMi Lenke til kommentar
kjaure Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Er det norsk eller engelsk side du er ute etter? Kan du tysk? :!: Lenke til kommentar
daiko Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) norsk, svensk og engelsk går bra, men tysk er det værre med. Behøver i og for seg ikke bare handle om bærbare, er i prinsippet interessert i alle mulige gadgets++. Endret 2. mai 2005 av daiko Lenke til kommentar
daiko Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 Denne ser jo lovende ut: Nerdblog.net Kanskje jeg finner noe nyttig her. Ser i allefall ut som en aktiv blog Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Har du hørt om EDIT knappen? Les reglene. Syns notebookforums.com er ganske bra. Finner utrolig mye info der. Nå er det riktig nok et forum, men det er alltid mange som kommer med ny info. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå