^fmj Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Formaterte idag og trodde jeg hadde husket på alt, men den gang ei. Glemte selvfølgelig å ta vare på adresselisten i outlook. Har scannet med getdataback og funnet en outlook.pst fil. Etter hva jeg har funnet ut på nettet er det denne filen jeg er ute etter? Får ikke outlook til å lese den, og størrelsen er bare på 48 kb. Håper det er noen der ute som har greier på recovery. Er det håp i hengende snøre? Lenke til kommentar
bandit Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Hørest ikke grei ut den akkurat.! I outlook Express er vel addresseboka i *.wab format! Lenke til kommentar
enl Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Jepp, det en .PST fil du skal ha. Det er som regel 2 av dem; outlook.pst og archive.pst. Filene ligger som standard under \documents and settings\"bruker"\programdata\mirosoft\outlook. Endret 3. mai 2005 av enl Lenke til kommentar
nomore Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 det finnes også en tredje! denne har som regel størrelsen som ble nevnt over her. hvorfor den er der vet eg ikke, men eg har blitt lurt av det til å tro at eg hadde backup av selve .pst fila, noe eg da ikke hadde. det skal være en annen katalog under "Documents and Settings\Brukernavn" som inneholder ei pst fil. denne er noe større. Lenke til kommentar
daffyd Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Ikke meningen å kuppe tråden, men jeg har et veldig relatert spm: Glemte også å eksportere adresselista, men mitt problem er at jeg i tillegg til å reformatere har byttet e-post klient til Thunderbird. (Hater Outlook). Og det virker ikke som om det er mulig å importere adresser fra en pst-fil, men kun via en eksisterende outlook konto... Og for å få det må jeg installere Outlook, noe jeg ikke ønsker... Er det noen som vet hvordan man kan trekke ut adresser fra en .pst fil??? (Uten å installere Outlook) Lenke til kommentar
petterg Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Litt avhengig av hvordan outlook er satt opp kan det tenkes fila du mangler heter *.wab. Gjerne addressbook.wab. Den vil eventuelt finnes i c:\docunments and settings\BRUKERNAVN\application data\ eller c:\docunments and settings\BRUKERNAVN\local settings\ Lenke til kommentar
eXipTez Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jepp, det en .PST fil du skal ha. Det er som regel 2 av dem; outlook.pst og archive.pst. Filene ligger som standard under \documents and settings\"bruker"\programdata\mirosoft\outlook. C:\Documents and Settings\bruker\Lokale innstillinger\Programdata\Microsoft\Outlook denne finner du viss du opner opp for å vise skjulte filer.. dette er standard plassen for Outlook å lagre dei filene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå