roar_1A3 Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Jeg vil gjerne ha WAP/GPRS og mms på mobilen min... Men det står ikke sånn automatisk oppsett på Netcom sine sider :S! noen som vet? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Jeg vil gjerne ha WAP/GPRS og mms på mobilen min... Men det står ikke sånn automatisk oppsett på Netcom sine sider :S! noen som vet? Prøv D500 sitt oppsett. Fungerer ikke det går du inn på manuell, velger Samsung D500 og taster inn alt selv. Lenke til kommentar
roar_1A3 Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 Jeg vil gjerne ha WAP/GPRS og mms på mobilen min... Men det står ikke sånn automatisk oppsett på Netcom sine sider :S! noen som vet? Prøv D500 sitt oppsett. Fungerer ikke det går du inn på manuell, velger Samsung D500 og taster inn alt selv. Vel... D500 sitt funket ikke, fikk opp ukompatibelt oppsett eller noe slik, og det er ikke manuelt oppsett for D500... iallefall ikke som jeg så Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Jeg vil gjerne ha WAP/GPRS og mms på mobilen min... Men det står ikke sånn automatisk oppsett på Netcom sine sider :S! noen som vet? Prøv D500 sitt oppsett. Fungerer ikke det går du inn på manuell, velger Samsung D500 og taster inn alt selv. Vel... D500 sitt funket ikke, fikk opp ukompatibelt oppsett eller noe slik, og det er ikke manuelt oppsett for D500... iallefall ikke som jeg så Da tar du et av de andre manuelle oppsettene. Grunntrinna er de samme. Bla igjenno alle innstillingene og pass på at alt stemmer, selv om det ikke nødvendigvis er i rekkefølge. Lenke til kommentar
roar_1A3 Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 Jeg vil gjerne ha WAP/GPRS og mms på mobilen min... Men det står ikke sånn automatisk oppsett på Netcom sine sider :S! noen som vet? Prøv D500 sitt oppsett. Fungerer ikke det går du inn på manuell, velger Samsung D500 og taster inn alt selv. Vel... D500 sitt funket ikke, fikk opp ukompatibelt oppsett eller noe slik, og det er ikke manuelt oppsett for D500... iallefall ikke som jeg så Da tar du et av de andre manuelle oppsettene. Grunntrinna er de samme. Bla igjenno alle innstillingene og pass på at alt stemmer, selv om det ikke nødvendigvis er i rekkefølge. Jeg gjorde det... Men den vil ikke komme seg opp... FRUSTRERENDE! Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Send en e-post til Netcom så pleier de å fikse det ganske raskt. Lenke til kommentar
brultus Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg får det heller ikke til. Manuelt funker heller ikke. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg får det heller ikke til. Manuelt funker heller ikke. Kontakt Netcom kanskje? Lenke til kommentar
brultus Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 problemet mitt var porten........den skal være 8080. 80 gikk faktisk også. Alt virker nå, men måtte sette det opp manuelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå