christian232 Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Dette er posten for ting og tang som irreterer folk! Stort eller lite, post det her! Mitt bidrag må nok være reklamesangen til Prix; Prix gule priser, garantert billig, garantert billig, garantert billig... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Folk som tror de er så mye bedre enn andre, og hakker på småting. Som f.eks en skrivefeil. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Folk som ikke respekterer andres meninger og væremåte. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Folk som er frekke som faen!! Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Folk som kommer til Norge, og tror de bestemmer ALT. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) Folk som starter teite tråder som f.eks "hva liker du å spise til middag", "hva synst du om pølse og potetstapp", "siste kjøpte film". Hvem bryr seg egentlig? Edit: steng denne! Endret 2. mai 2005 av Luzifer Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Folk som tror de er så mye bedre enn andre, og hakker på småting. Som f.eks en skrivefeil. Enig der. Arroganse er det verste jeg vet. Finnes forresten en del slike tråder fra før. Hatbåsen for eksempel. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Det som irriterer meg er folk som ikke greier å skrive skikkelig. ORDDELING, RINGER DET EN BJELLE, ANYONE? Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 JAMBA REKLAMENE! måtte sjefen råtne på en kjøttkrok! Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) JAMBA REKLAMENE! måtte sjefen råtne på en kjøttkrok! Synes Jamba reklamene er fete jeg... NOT, *veldig mye sensur* Endret 3. mai 2005 av PC Bjørnen Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Den toro reklamen med de folka som synger " skal vi danse skal vi spise" på sånn gebrokken indisk... Får lyst til å pælme Tv`n ut av vinduet hver gang jeg ser den... Lenke til kommentar
christian232 Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Reidar på Fagerstrand! Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Reidar på Fagerstrand! Finnes det noen som ikke irriterer seg over han? Som ser på Fagerstrand vel og merke. Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 hater lillebroren min, han kommer hele tiden og plager Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Det som irriterer meg er folk som ikke greier å skrive skikkelig. ORDDELING, RINGER DET EN BJELLE, ANYONE? jeg er helt enig der, da tenker jeg ikke på et par skrivefeil men folk som skriver på dialekt og bare driter i rettskriving Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Det som irriterer meg er folk som ikke greier å skrive skikkelig. ORDDELING, RINGER DET EN BJELLE, ANYONE? De som irriterer meg mest er slike som deg, som klager på andres skriveferdigheter/skrivefeil. Ellers er FK-butikken-reklamen helt grusom... "Det er sunt' bondevett det!" Endret 3. mai 2005 av Gimper Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 JAMBA REKLAMENE! Var den bare for å provosere, i og med at innlegget rett ovenfor ditt nettopp påpeker orddelingsfeil som irriterende? @Gimper: :!: Det var ironi, sant? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå