thomassit0 Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 ja nå går plutselig the apprentice istedefor smallville på tvn som jeg har følgt med på i 3-4 år nå. hva iallverden er det de driver med?? avbryte en serie midt i fjerde sesong. noen som vet om det har fått ny sendetid eller hva? oppgitt. Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) må sikkert vente til neste uke for å se neste episode av smallville, var vel direkte sendt finale av the apprentice som gikk nå så de kunne ikke sende smallville, ble ganske irritert da jeg så det. edit: du har rett, de har kuttet ut smallville og sender The apprentice i stede for, men de sender smallville helt fra begynnelsen igjen mandag til fredag klokken 15:10, men de kan da ikke stoppe midt i en sesong...... Endret 2. mai 2005 av Zed-smeltelim Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) fikk akkurat svar på mail, de fortsetter igjen i juni hvilken episode var den som gikk forrige mandag? tror jeg laster ned resten gidder ikke vente. Endret 3. mai 2005 av 2mass Lenke til kommentar
Asbjørn T. Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 forsetter i juni????? det var dårlig nytt gitt... for noen prioriteringer TvNorge har Det er bare for dumt å stoppe den nå ettersom det bare er 5 episoder igjen av sesong 4... Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Hvorfor sa de ikke fra eller noe? Det er en av få serier jeg gidder å skru på TV for å se. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Ja jeg vet jeg blir så irritert, prøver å følge med på noe og så plutselig er det jalla aprentice istedet. men noen som vet hvilken episode som gikk forrige mandag eller? for da tar jeg og laster ned de resterende, gidder f**n ikke vente en måned for å se slutten av S4. Endret 3. mai 2005 av 2mass Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Ble temmelig forbanna jeg også da jeg skrudde på TV-Noge i går kveld 22.45 og fant ut at det ***** apretis var på Men så var jo 24 egentlig høydepunktet i går kveld Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 tvn har det med å avbryte smallville, husker de gjorde det for et halvt år siden eller noe og. kunne de ikke i det minste valgt en mindre populær serie da... doh. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Forbanna dritt, satt meg ned med popcorn, dama og brus men neeidaa, ikkeno Smallville! Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Hvis det er den nye The Apprentice sesongen det er snakk om så vil jeg bare si at den er utrolig bra. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 vet ikke om det er det, men det er uansett dårlig å avbryte en serie mot slutten av fjerde sesong for å gi rom for en annen serie. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Hvis det er den nye The Apprentice sesongen det er snakk om så vil jeg bare si at den er utrolig bra. Jo det er den nye The Aprentis 2 med Donald Trumph (whatever om jeg skrev det feil ) og den er ganske bra men er helt enig med "2mass" om at TVN ikke kan holde på med slikt og avbryte en serie midt i en sesong Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Grunnen til dette er ganske enkelt at de ikke har flere episoder Episode 20 av 22 blir sendt i kveld i USA. Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 uansett om den nye sesongen av "the apprentice", så er det jo bare tullball å sende det i stedet for smallville! Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 uansett om den nye sesongen av "the apprentice", så er det jo bare tullball å sende det i stedet for smallville! Grunnen til dette er ganske enkelt at de ikke har flere episoder wink.gifEpisode 20 av 22 blir sendt i kveld i USA. Det finnes sikkert ikke flere episoder å sende. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 ok hvis det er derfor så skjønner jeg det. Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Jeg vil bare informere om at smallville fortsetter på TVNorge i dag klokken 22:45 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå