Gå til innhold

jeg bare må komentere en anonse

Anbefalte innlegg

http://finn.no/finn/bap/object;pdc=1115067...hd9215262&pos=2

ok det er cervin vega høytalere med NYE elementer og NYE kasser !!!!!!!!!

kunne han ikke bare kjøpt nye høytalere ????

og så var jo bilde kjempe bra not

jeg bare måtte ha det ut , trivelig virket han heller ikke :D

hadde jeg drevet en ungdomsklubbe eller lignende kunne jo dette vært et fint anlegg , men til hjemme bruk blir dette overkill for selv meg :wow:

greit skal ikke si mer måtte bare komenter det med at det var nye kasser og nye elementer til høytalerne , altså nye høytalere :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
"Denne øksa har vært i familien siden oldefaren min; farfar byttet ut skaftet og han far kjøpte nytt hode til den. Og like bra er den fremdeles!"

hehe :D drit bra...

selges ikke delvis, bare samlet så de som ikke har penger kan drite i og ringe eller maile..dette er cerwin vega som er totalt overhalet med nye elementer og nye kasser påkostet nesten 10000... pratmakere kan holde seg unna,

Trivelig fyr... :thumbdown:

Endret av icer
Lenke til kommentar
Hmm, sinnsykt ang. Eltax-høyttalerne. Nok et eksempel på folk som liker å svindle...

Wollis

jeg også liker å tjene godt på ting jeg selger igjen som jeg har kjøpt men å svindle folk det klarer jeg ikke. kan nesten få 2par nye istedenfor å kjøpe et par brukt som sikkert er blitt rævkjørt hehe

EDIT: det rare var at jeg tipset ham i går på nyprisen og etter det har han satt OPP prisen ???? før var den 2000,-

Endret av oddis89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...