Viddi_boy Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 hei jeg har en gresklipper på sykelen min så lurte jeg på om d går ann å trimme den vil ha mer fart`, hva må jeg gjøre?? Lenke til kommentar
Dan Stamnes Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 ta opp dette i MC du.... 2takt høres best ut der Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Hei Tror du får mye utbytte av dreving jeg. Går den like bra i oppoverbakker som på flata? Hvor fort går den nå? hehe.. hadde vært litt kult å se doningen din. Bilder? Lenke til kommentar
Lada2103 Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 ta opp dette i MC du.... 2takt høres best ut der Tror vel gressklippermotorer oftest er firetaktere men.... Lenke til kommentar
trra Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Flyttes Til MC delen av forumet. Lenke til kommentar
spaakh Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 hei. har dessverre ikke noe peil på trimming, men kunne vi fått et bilde av doningen? lurer hvordan du har kraftoverføring, og om du evt har gir? Har tenkt litt på et liknende prosjekt selv, men har dessverre flyttet fra gressklippermotoren min. mulig jeg får tid i sommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå