Hmm.. Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Jeg har en dag igjen å bestemme meg på om dell inspiron4100 skal bli min nye bærbare. Men nå snublet jeg tilfeldigvis over http://www.gigashops.no og undersiden http://www.toshibashops.no Her selges den nye Toshiba Satellite 1900 (P4 1,7Ghz/256/20/CDRW/DVD++) til 15890,- Dette er 2000,- billigere enn elkjøp! Kjenner noen av dere til Gigashops/toshibashops? Er firmaet til å stole på? Lenke til kommentar
NULL Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 GigaShops het vel tidligere KK88, og er vel temmelig store og har holdt på i temmelig mange år. Vil tro de skal være å betrakte som seriøse. Lenke til kommentar
ponke Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Enig! De har vært omkring lenge. Hilsen kjello2 Lenke til kommentar
Hobbes Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Det koster den på Toshiba.no også. Man ser en pc i elkjøp avisen. Går inn på toshiba.no for å lese om den, og der koster den 2000 mindre.... elkjøp... Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Hei Hmm..! Har hørt om nettbutikken. Har ofte annonnser i pcworld Noreg (fagblad for personer som jobber med it). Men,har aldri handla fra dei. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 jeg har dessverre ikke hørt om de, men det skal mye til for at de skal være like useriøse som dell! mvh krister Lenke til kommentar
arcade Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Hei! Jeg tror disse er seriøse, hvis ikke hadde ikke de fått lov til å være forhandlere for hverken IBM, Toshiba eller Adobe (og mange andre). Jeg har aldri handlet hos dem, av den enkle grunn at nettsidene deres er noe av det mest grufulle jeg har sett (sjekk selv på http://www.gigashops.no). Toshiba har forresten svært bra bærbare, så der gjør du et godt valg (Dell er jo også bra, men om du sparer penger er valget klart). Arcade Lenke til kommentar
Shushi Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 de holder på fortsatt.. så de er seriøse? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 BUMP. Er de seriøse? Noen som vet om dette? Har selv funnet en bærbar jeg kunne tenke meg fra siden deres, men er usikker, mtp layout på siden samt vanskelig å finne FAQ og evt. kontaktsenter! Noen som vet noe om firmaet? Lenke til kommentar
fonzie1981 Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 (endret) BUMP. Er de seriøse? Noen som vet om dette? Har selv funnet en bærbar jeg kunne tenke meg fra siden deres, men er usikker, mtp layout på siden samt vanskelig å finne FAQ og evt. kontaktsenter! Noen som vet noe om firmaet? Var litt rask isted, så redigerer eget innlegg. Selskapsinformasjon nesten 10 mill i omsetning, aksjeselskap og i drift i mange år.. som jo forsåvidt er positivt. Endret 17. september 2010 av fonzie1981 Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Tok kontakt med de gjennom mail, og det viste seg at de ikke selger til private kunder. Så for firmaer er de sikkert en god løsning Lenke til kommentar
RIP Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Tok kontakt med de gjennom mail, og det viste seg at de ikke selger til private kunder. Så for firmaer er de sikkert en god løsning De selger til privatpersoner også, men du tenker kanskje på å kjøpe en pc uten å betale mva - for da må man kjøpe igjennom en bedrift. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå