gsn Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Hei. Jeg har et nvidia geforce ti4600 med s-video ut, jeg har koblet dette til tv en. (Det vill s-video til s-video kabel, han på begge ender) og jeg får ikke skjermbilde. Jeg har gått in på nview instillinger og jeg finner tven, hvis jeg forandrer på instillinger i nview ser jeg at det flimrer på tven, så det er uten tvil kontakt. Jeg har såtte tven på s-video i menyen uten effekt. Jeg har testet utallige PAL-X og NTSC instillinger der eneste forskjellen er at med noen er det helt svart (når tven ikke får bilde vanligvis er den blå, så det er som sagt kontakt) og med andre er det grå aktig, flimmer eller stripette går farge. Noe jeg har oversett eller noen som har noen gode råd? Takker på forhånd for eventuele svar Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Har du valgt "utvid skrivebord" (eller noe i den duren) i skjerminstillingene for TV'en? Mulig at dette har noe med problemet å gjøre. Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg har en checkbox "My tv is not detected", som visstnok skal force tv-out, etter en restart. Jeg kjører på detonator drivere fra www.nvidia.com Lenke til kommentar
gsn Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Tester nye driver når jeg kommer hjem, har ikke den funksjonen da jeg bruker litt eldre drivere atm. Hvorfor "extended desktop" ? jeg skal jo ha clone... får ikke skjermbilde med det heller bare så det er sagt Lenke til kommentar
gsn Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Fant ingen funksjon for å "force tv ut" har du print screen som viser? Lenke til kommentar
gsn Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Noen som tror det kan være tvn som er årsaken? det burde jo nesten gå med tanke på at tvn har s-video in.. Lenke til kommentar
ting1 Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 På min Tv hadde jeg noe rare instillinger for å få det til. Jeg måtte velge mellom input 1,2 og 3. Jeg var rimelig forvirra inntil jeg trykka på den magiske knappen. Eventuelt kan du prøve med flere innganger hvis du har det på tven. Prøv også andre drivere. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Er ikke store utvalget av instillinger på tvn, har såtte på s-video.. Lenke til kommentar
RobbieUlv Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Har du pørvd med lavere innstillinger gjerne mindre enn 800*600? Lenke til kommentar
gsn Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 testet 640x480 og opp til 1024. Lenke til kommentar
MiniX Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Har du bilde når du starter pcen? Hos meg kom bildet under starte,men ikk når den kom til windows. Dersom du har det, kan du prøve wizarden (heter tv-veiviser på norsk) . Om ikke jeg husker feil var det slik at jeg fikk svart hvitt bilde når jeg valgte s-video der, mens "composite" gav meg farger. edit: Bruker pal-g som format på utsignalene. Endret 4. mai 2005 av MiniX Lenke til kommentar
gsn Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Får ikke bilde, får signal, dvs rosa eller hvite farger osv på tvn Lenke til kommentar
MiniX Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Har du prøvd å koble den til en anne tv eller en annen pc til tven? Lenke til kommentar
gsn Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Kan teste med en annen pc etterpå, har ikke flere tver i huset med s-video tilkobling.. begge pcenne har nvida skjermkort... Lenke til kommentar
gsn Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Testet med en laptop med et ATI mobility Radeon 9500, funket med en gang, trengte ikke å forandre på noen instillinger... så da vet vi at både kabel og tv fungerer. Noen som har forslag til drivere som kan være lettere å bruke? Takker for alle inslag så langt! Lenke til kommentar
Nvidia Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 gå til nView-istillingene og sett tv-ut'en til Composite (ikke s-video) dette funker til meg ivertfall, får bare svart-hvitt bilde med s-video, wtf? (bruker faktisk en s-video kabel) Lenke til kommentar
gsn Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Poenget er at det ikke er bilde i det hele tatt. Har testet å såtte den på composite, men kan prøve igjen om en stund. Takk for tipset. Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 En *meget* god driver til GF4200-6200 er ExtremeG 71.20c. Den finner du her - http://downloads.guru3d.com/download.php?det=970 Lenke til kommentar
gsn Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Tenker da ikke ytelses messig, men en som øker sjansen for at jeg skal få denne maskinen koblet til tvn. Testet å sette på composite kabel, hjalp ingenting. Tester driverne nå straks. Nettop instalert nettverks kort på maskinen det gjelder så kan legge opp prints screens hvis det trengs. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Hvilken instilling bør jeg har på for å velge skjermodus, kloning? (samme bildet på skjerm og tv) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå