Kolberg Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Hei Noen som vet om man kan montere en dvd-brenner vertikalt? Altså så skuffen går oppover når man åpner luken? Kreves dette spesielle fester for platene, og hvordan ser disse i tilfelle ut? Noen ekstra påkjenninger på drivverket? Har for øyeblikket en NEC 3520-A men finner ikke svar noe sted... Håvard Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Mest brukbare løsningen jeg kan komme på er å anskaffe en slot-in dvd-brenner, men jeg vet ikke hvor lett det er å få tak i Lenke til kommentar
k-mouse Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Tror det skal funke, men du kan jo alltids teste det først. Er vel ikke noe problem å skru løs dvd-spilleren, holde den vertikalt og mate den med en cd? Jeg har selv en NEC 3500, og vet at det funker å ha den stående på siden... Slot-in dvd-brenner får du f.eks. her: LinITX.com - Panasonic UJ-845 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Altså, så vidt jeg vet skal det ikke være noe problem i likhet med en harddisk! Personlig begynte min Samsung Writemaster å bråke litt ekstra, så jeg er litt usikker. Det her med fester og sånn kommer litt ann på DVD-brennern din! Ta den løs og test, så finner du jo raskt ut. I denne tråden er det forresten listet opp slot-in DVD-brennere.. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Skulle akkurat til å skrive inn tråden min som Glisevask linket til, men hvis du ser på en PS2, så ser du hva som må til for å få platene til å henge. Du kan vel kanskje modde brenneren du har nå, men jeg tror det kan bli vanskelig. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Når du setter PS2n på høykant går den jo utover, ikke oppover da.. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Samme prinsippet. er det ikke? Eller har jeg mistforstått her nå? Lenke til kommentar
Kolberg Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Takk for alle svarene! Har sett litt mer på den jeg har, og funnet ut at jeg skal prøve å modde skuffen. Ser ut som at platene kan henge bedre hvis jeg filer bort noen mm i nedre (indre) kant. Og case't med drivverket får gå som det går. Begynner å lukte ny brenner allerede dette Håvard Lenke til kommentar
skidd Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 det kan være litt tøft, skjere hol oppå kabbise, åsso feste det sånn so når du trykke på knappen so kjøme det ut oppe, istaden for framme... Lenke til kommentar
sigen Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Har faktisk tenkt på dette endel, lenge siden jeg tenkte på det første gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå