Pollyyy Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Jeg har en Chreative muvo mp3 spiller. Med 1 gb. Når jeg slår den på står det at jeg har 200 mega bite igjen.. Men når jeg prøver å sette den i pcen og kopiere over sanger til den flyttbare disken (Som alltid har gått tidligere) Så kommer dette: "Kan ikke kopiere <Sangen> kan ikke opprette filen eller mappen" Er det noen som har noe tips til hva jeg kan gjøre?? jeg har jo tross alt ganske mye plass igjen og det er litt dritt å ikke kunne bruke den.. Noen som har hatt lignende problem selv? eller vet hva jeg må gjøre?? Lenke til kommentar
am3k Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Som ny bruker kan det være en god idè og lese gjennom kategorioversikten. For øvrig er det også en annonsering vedr. posting i rett forum. Flyttes fra "Annet om hardware" Lenke til kommentar
Pollyyy Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Hvor skal jeg legge den da??? Lenke til kommentar
am3k Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Siden jeg allerede har slettet en forspørrsel fra deg her i tråden og sendt deg PM får jeg svare deg her også da. Jeg har som du sikkert (?) merker allerede flyttet tråden din til riktig kategori som da er MP3-spillere og ikke Annet om hardware som du orginalt postet i. Har du videre spørsmål setter jeg pris på om vi kan ta det på PM (Personlig Melding) ved å klikke på under mitt innlegg får du opp en ny side hvor du kan sende meg en personlig melding. For å lese pmer/meldinger som er sent til deg kan du trykke her. Endret 3. mai 2005 av am3k Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Fælt så spydige vi skulle være i dag da.... Noen usb-greier klarer ikke å kopiere gjennom forlengelseskabler/huber etc, f.eks så gjelder dette for packard bell audiokey fm 256 og Sony Ericsson usb kabel på dataen min. Disse må plugges direkte i maskinen, av n eller annen grunn. Når det gjelder Packard Bell'en plassert i en hub, så kommer det noe med at jeg ikke kan kopiere bla bla bla. men kan være my esom er feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå