Gå til innhold

Problemer med Mp3 spiller..

Anbefalte innlegg

Jeg har en Chreative muvo mp3 spiller. Med 1 gb. Når jeg slår den på står det at jeg har 200 mega bite igjen.. Men når jeg prøver å sette den i pcen og kopiere over sanger til den flyttbare disken (Som alltid har gått tidligere) Så kommer dette: "Kan ikke kopiere <Sangen> kan ikke opprette filen eller mappen" Er det noen som har noe tips til hva jeg kan gjøre?? jeg har jo tross alt ganske mye plass igjen og det er litt dritt å ikke kunne bruke den.. Noen som har hatt lignende problem selv? eller vet hva jeg må gjøre??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden jeg allerede har slettet en forspørrsel fra deg her i tråden og sendt deg PM får jeg svare deg her også da.

Jeg har som du sikkert (?) merker allerede flyttet tråden din til riktig kategori som da er MP3-spillere og ikke Annet om hardware som du orginalt postet i.

Har du videre spørsmål setter jeg pris på om vi kan ta det på PM (Personlig Melding) ved å klikke på p_pm.gif under mitt innlegg får du opp en ny side hvor du kan sende meg en personlig melding. For å lese pmer/meldinger som er sent til deg kan du trykke her.

Endret av am3k
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Fælt så spydige vi skulle være i dag da.... Noen usb-greier klarer ikke å kopiere gjennom forlengelseskabler/huber etc, f.eks så gjelder dette for packard bell audiokey fm 256 og Sony Ericsson usb kabel på dataen min. Disse må plugges direkte i maskinen, av n eller annen grunn. Når det gjelder Packard Bell'en plassert i en hub, så kommer det noe med at jeg ikke kan kopiere bla bla bla. men kan være my esom er feil

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...