Gå til innhold

sette CPU-frekvens på tundra 1557

Anbefalte innlegg

Hei!

Kjøpte for litt sidan ein tundra 1557 med centrino 1,7GHz prosessor. Eg greier ikkje å finne ut om CPU-en køyrer på full guffe, for alle verktøy og XP (samt mandrake når eg prøvde det) rapporterte max og current CPU-speed til å vere 600MHz....Trudde eg burde ha merka om pc-en køyrde så seint, men sært om alle programma viser feil...

Når eg køyrer WCPUID rapporterar den System Clock til å vere 99MHz, burde ikkje den vere 333MHz? Resten ser greitt ut. (System bus: 398MHz, internal clock 598MHz og multipiler 6,0)

Har leita rundt i BIOS, men der er det lite nyttig å finne; greier ikkje å sjå ein einaste stad der eg kan gjere endringar på prosessorfart og/eller buss-frekvens.

Nokon som har tips?

-roger

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter mange år som "avansert" databrukar har eg lært meg at så snart ein stiller eit spørsmål, så finn ein løysinga sjølv...

Etter enno litt leiting i BIOS fann eg ut at speedstep ikkje verken av slått av eller på; dermed køyde CPU på lågaste frekvens heile tida....... Så litt flaut. No kan speedswitch XP brukast til å sette belastningsmodus....

-roger

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...