Gå til innhold

Dine beste spillkjøp


Anbefalte innlegg

Noen husker kanskje at den originale Xbox-en kostet over 4000 kr. på lanseringsdagen, men bare etter en måned ble prisen satt ned med over 1500 kr fordi den solgte så dårlig. De som haddde kjøpt Xbox før en bestemt dato fikk to spill og en ekstra kontroll som kompensasjon fra MS. Men enkelte nettbutikker hadde satt ned prisen allerede før denne datoen. Dermed fikk jeg Xbox + ekstra kontroll + Halo + DOA3 til 2500 kr. bare én måned etter lanseringen i mars 2002.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

-Gothic 2 (99kr i en billigkurv for to år siden) - Det beste spillet jeg noen sinne har spilt

-The Punisher (40-50kr hos Play.com) - Et ekstremt bra arcadespill til en mildt sagt rimelig penge.

-The Chronicles of Riddick (99kr hos Play.com) - 2004's definitivt beste FPS. Utrolig bra spill. Billig også.

-Severance (70kr i en billigkurv for flere år siden) - Et kongebra spill i ekte Conan-stil. Overasket på alle punkter.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Jeg har spilt mange bra spill. De fleste spillene som er med i steam er veldig bra. Gleder meg enormt til Dark Messiah. Warcraft spillene er veldig artig å spille og de har en utrolig bra historie alle sammen. Også selvfølgelig Age of Empires serien og FF serien. Det er så mange at jeg nesten ikke klarer og velge ut de som var best for pengene.

 

Men uten tvil! det spille som tok helt av første gang jeg spillte det var F.E.A.R. Heftig action og drit skummelt, men ikke på samme måte som andre skumle spill som for eks. Doom 3. Og det kostet bare 199kr.

 

En ting til:

Valve, Blizzard og EA er de beste på å lage spill spør du meg.

Endret av venture
Lenke til kommentar

Doom 2 - Hell On Earth Jeg elsker FPS,og spesielt hvis de i tillegg har en dyster atmosfære hengende over seg,takket være musikken/brettdesign og lys setting. Blitt et gammelt og utdater spill,men er fortsatt med.

Doom 3 Bra grafikk og lyd,og såklart mye mer "high tech" enn forgjengerene.

Resident Evil Her snakker jeg om det første spillet i serien.Fabelaktig.

Clive Barkers Undying Var vel ingenting spesielt grafikkmessig,men atmosfæren tok meg atter engang.

Mafia Et fabelaktig spill,mer er det ikke å si.

Motocross Madness 2 Dette er det spillet som har levd lengst på harddisken og som jeg har spilt mest. Fra 2000 til 2004 mer eller mindre kontinuerlig.

 

Disse er mine desidert beste spillkjøp fordi : Spillbarheten har vært eksepsjonelt enestående og de har alle gitt meg utallige timer med god underholdning.

Lenke til kommentar

Metal Gear Solid 2 uten tvil! Hadde ikke peiling på hva slags spill det var, hørte bare at det var et gøy spill.

Ble litt skuffet i starten for kontrollen var veldig vanskelig og historien var ikke så orginal. Men etter vert tok det bare så grønn jævlig av!!

Skulle ønske jeg kunne slette alt jeg vet om det spillet å spille det på nytt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...