Gå til innhold

Dine beste spillkjøp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må vel vere Age of Empires II. Kjøpte det for lenge sida. Har ikkje kjøpt so mange andre spel men Age of empires II er ein klassiker.    :thumbup:
Age of Empires 2 for 50,- i 2000. Makan til mye moro for pengene. Fortsatt tar jeg det fram en gang i blant og spiller det herlige spillet.
- Age of Empires

- Red Alert 2

- Renegade

- Tony Hawk's Pro Skater 4

 

Alle dei har eg hatt uendelig mange timar morro med.

 

Enig med dere. AoE vil nok for alltid være min favorittspillserie, uansett hvor bra den kommende treern blir. Jeg har hatt masse moro med både den gode gamle enern og Age of Kings. Det som har vært så moro er å spille multiplayer mot brødre. Tenk, når jeg var 9 år var det jo dødsspennende å styre et primitivt huleboersamfunn til å bli et moderne imperie med masse soldater på både hest og til fots, og med store krigsskip. *mimre, mimre* :love:

Endret av Dommedagsprofet
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Goldenye rogue agent til DS.

Fohåndsbestilte på lik-sang igår :cool:

Lik-sang får inn goldenye på mandag, bestilte med EMS frakt, så jeg regenr med å få den godeste james bond på døra om en ukes tid :cool:

Jeg får goldeneye til DS 1000 millioner år før dere :green:

Endret av simerix
Lenke til kommentar

Mest underholdning for pengene: Diablo 2 + Lord of destruction, hands down. Har tilbragt flerfoldige tusen timer med dette, og det er fortsatt like artig. Det er nå lagt på hyllen til fordel for WoW, men jeg kan med 100% sikkerhet si at det blir en god del nye chars i fremtiden.

 

På en god annenplass kommer Starcraft. Setter jeg meg ned med dette, spiller jeg gjennom hele sulamitten. Til en liten hundrelapp (for både SC + Broodwars) er dette fantastisk mye underholdning per krone.

 

Er også ganske fornøyd med mine originale UFO/X-COM-spill. Har spilt spillene fra de kom ut (1994 og 1995 hhv), og det var utrolig kjekt å endelig få dem i jumbo-pappesker.

 

GTA: SA bør også nevnes. Jeg kjøpte en PSTwo på grunn av dette spillet.

Lenke til kommentar
Jeg hater DS

Hi, I care.

 

PC: C&C Renegade, C&C Red Alert 2, Age Of Empires 1, Heroes Of Might And Magic 2 og 4, Half-Life 2, Grand Theft Auto 1.

 

PS2: Tony Hawk's Pro Skater 4 (har heile TH-serien, men nr. 4 er best), Gran Turismo 4, rota vekk GTA:VC :cry:

 

PS1: Oddworld Abe's Exoddus og Oddysey (leif?)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

- World of Warcraft

- Half-Life 2

- Legend of Kyrandia-spilla

- Unreal

- Need For Speed

- Grand Theft Auto III

 

Det er iallefall de jeg kommer på i farta.

Lenke til kommentar

De beste spillkjøpene jeg kan komme på i farten er System Shock 2, Thief: The Dark Project, Thief: The Metal Age, Thief: Deadly Shadows, Deus Ex, Deus Ex 2, GTA 3 og Vice City, Sim City 3- og 4000, Janes F/A-18 Hornet, Vietcong (faktisk), Hitman: SA og Contracts.

 

Dette er det jeg husker av spill jeg har kjøpt i nyere tid (ellers kunne jeg lagt til Terranova, C&C, C&C: Red Alert og dermed blir listen jævla lang). System Shock- og Thief-serien har jeg mange gode minner fra. Det var virkelig noe spesielt med spillene til Looking Glass. Desverre så har de aldri fått den oppmerksomheten de fortjener.

 

System Shock var overlegent Doom. Spillmotoren knuste de simple drittbanene i Doom: Man hadde muligheten med superhøyoppløslig grafikk som ingen maskiner kunne kjøre flytende på den tiden, 3d-modeller, lyseffekter (statisk riktignok) og et helvetes gameplay.

 

System Shock 2 har vært den grøsseren som har skremt meg mest. Det var langt verre enn Doom 3, Vampire: Bloodlines (Ocean House), Silent Hill og Resident Evil osv. Det som bidro til mye av opplevelsen var lyden, for den var overlegen alt som fantes ved release og flere år senere.

 

Thief-Serien var også banebrytende. Grafikken var pen og det å kunne lytte til samtalene til vaktene gjorde det lett å leve seg inn i spillet. The Dark Project hadde også et par innslag av overnaturlige skapninger. Hvem husker vel ikke "Down in the Bonehorde", "The (return) Haunted Cathedral"? Jeg kan banne på at nakkehårene reiste seg når jeg hørte hvesingen til en zombie! Thief 3 ("The Metal Age" inneholdt ingen zombier, bortsett fra kirkegården) gjorde det samme: Shalebridge Cradle må være den best designede og skumleste "banen" laget noen gang, i alle sjangre! Det var utrolig creepy og krype rundt i et nedlagt og nedbrent barnehjem/sanitarium. Hjertet hoppet opp i halsen når jeg spente buen for å fyre av en brannpil, snudde meg for å sjekke hva den rare lyden var for å så lyse inn i det stygge trynet til en av "pasientene"!

 

edit: Må selvsagt nevne Half-Life, HL: Opposing Force samt Half-Life 2. De var begge nesten like gode spill som SS2, men på andre måter.

Endret av Manuel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...