pr-koht Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Ja, dette kunne de heller kjøpt annonseplass for å fortelle, spør du meg. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Det hjelper ikke at de mener pris stigningen har kommet av naturlig grunner. Når en tidligere i innlegget nevner at en kabel har gått fra 25,- til 113,-. Normale butikker ville ha ha funnet en annen leverandør for å opprettholde prisen så nogelunde. konklusjon: EFAST HAR BAKT INN FRAKT I ALLE VARER. Og de må betale ekstremt dyr frakt. hvis en kabel til 25,- (maks vekt 2-300 gram) har en frakt som koster 88,- Og jeg hentet en pakke fra sportshuset i går som veide 29 kilo, og frakten var kun 80,-. Da går ikke alle pengene til frakt hos efast, men også en del til deres lommer. Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Bare sånn for å avslutte det foreløpige siste kapitelet om efast: http://www.computerworld.no/index.cfm/fuse...tikkel/id/56362 Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 ett ellet annet måtte det jo være ja. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Hadde en lang sak med Efast etter jeg kjøpte en BenQ lcd skjerm. Tok evighteter for og få en helt ny skjerm, pga den jeg hadde av dem ikke funket. For meg er dette et totalt useriøst selskap som har gravd sin egen grav. Takk dere selv idioter. Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) konklusjon: EFAST HAR BAKT INN FRAKT I ALLE VARER. 4165880[/snapback] Naturligvis er frakten bakt inn i prisen. Butikken har jo ikke andre inntekter, så noe annet hadde vært merkelig. Men hva gjør vel det, dersom prisene er på samme nivå som hos andre? Men ellers synes jeg det er uproblematisk at noen tar frakt og andre ikke. Jeg klarer fint å summer pris + frakt, for deretter å vurdere hvilken butikk jeg skal handle i. Endret 4. januar 2006 av perjohan Lenke til kommentar
dudsi Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Dette minner jo veldig om ett visst annet firma som tidligere annonserte fri frakt :-) husker ikke navnet der, men sikkert andre som gjør det.... de innførte fri frakt, men prisen på varene økte med ca. 100,- etter at de innførte fri frakt (det er ca. det samme frakten ville ha kommet på)...dette var lett å se da prisen der ikke var endret med det samme nyheten kom, men kort tid etter :-), slik at en vare som kostet 400,- på morgenen kostet 500,- senere på dagen :-) Ingenting som heter gratis i business :-) Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Hadde en lang sak med Efast etter jeg kjøpte en BenQ lcd skjerm. Tok evighteter for og få en helt ny skjerm, pga den jeg hadde av dem ikke funket. For meg er dette et totalt useriøst selskap som har gravd sin egen grav. Takk dere selv idioter. 5382773[/snapback] Hadde du gjort det enkelt for deg selv hadde du ringt BenQ support i Finland. Da ville du fått byttet til en ny skjerm på 1-2-3. Dette gjorde en nær venn av meg da skjermen han fikk fra Efast ikke var i orden. Efast var ikke inne i bildet under hele "byttet" og alt gikk som smurt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå