Arne_F Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Hei! Jeg har nettopp kjøpt en importert Honda MBX 125, og skal tolle den inn. Men jeg har litt problemer med det for jeg finner ikke noe som helst informasjon typegodkjenning (opplysningene som skal stå i vognkortet) om den så jeg lurte på om noen av dere kunne hjelpe meg. Takk på forhånd. MVH. Rune. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Vil bare si grattis jeg! Rå sykkel, har planer om en sånn selv! Her har du generell info (vet ikke helt om det var det du var ute etter men) Motor: Encyl, tvåtakt, vätskekyld, 124 ccEffekt: 22 Hk/9500 rpm Vridmoment: 1,7 Kpm/9000 rpm Kraftöverföring: 6-växlad, kedja Tjänstevikt: 110 Kg Chassi: Rundrörsram, pro-link Bromsar: Enkel skiva fram, trumma bak. Hjuldimensioner: fram 90/100 x 16, bak 90/100 x 18 Tankvolym: 13 liter Färger: Röd/svart Skal du ha typegodkjenningspapirer må du kontakte Kellox ellernoe. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 Tusen hjertelig! Kellox er ikke særlig behjelpelig pga. vi importerte ikke i gjennom dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå