Goliath Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Så på Gumball 3000 forleden og en engelsk dude hadde en Koeningsegg CC og hadde BARE problemer med den. Såpass mye til at han hadde en mekanisk crew med seg :!: ... I slutten av Gumball 3000 skulle priser deles ut. Koeningsegg CC og sjåføren fikk pris for den særeste bilen. Synd at sjåføren ikke kunne motta prisen: han satt i fengsel for fartsovertreden :!: roflmao.. Jeg har alltid beundret Koeningseggbilene men fikk et litt annen syn på den nå. Koeningsegg er jo i startsfasen men allikevel, man burde forvente mer av en bil til x-antall millioner..og sjåføren var veeeeldig forbannet Lenke til kommentar
eab Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Fikk med meg dette jeg også. Var vel girkassa og no annet småpjatt som gjentatte ganger protesterte.. Kan ikke si mitt syn på bilen forandret seg noe særlig. Har aldri vært noen fan av slike supersportsbiler som kinderegg, enzo osv Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Var ikke dette fra den gangen han kjører prototypen, som er så full av feil at det bokstavlig talt renner av den? Vil tippe at det ferdige produktet er litt mer holdbart. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) Har aldri vært noen fan av slike supersportsbiler respekt...men syntes du ikke denne er liiiitt fin? http://www.highresautoimages.com/koenigsegg/cc8.jpg Endret 3. mai 2005 av Opus Lenke til kommentar
eab Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Er det en slik koenigsegg? Som du sikkert skjønner er supersportsbiler utenfor mitt interessefelt, kan såvidt navnene Colaflaskeformen fra statene midt 60-tall er mye stiligere (GTO, chevelle, skylark osv) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå