Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Koeningsegg CC + Gumball 300 = katastrofe..

Anbefalte innlegg

Så på Gumball 3000 forleden og en engelsk dude hadde en Koeningsegg CC og hadde BARE problemer med den. Såpass mye til at han hadde en mekanisk crew med seg :!: ...

I slutten av Gumball 3000 skulle priser deles ut. Koeningsegg CC og sjåføren fikk pris for den særeste bilen. Synd at sjåføren ikke kunne motta prisen: han satt i fengsel for fartsovertreden :!: roflmao..

Jeg har alltid beundret Koeningseggbilene men fikk et litt annen syn på den nå. Koeningsegg er jo i startsfasen men allikevel, man burde forvente mer av en bil til x-antall millioner..og sjåføren var veeeeldig forbannet :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk med meg dette jeg også. Var vel girkassa og no annet småpjatt som gjentatte ganger protesterte..

Kan ikke si mitt syn på bilen forandret seg noe særlig. Har aldri vært noen fan av slike supersportsbiler som kinderegg, enzo osv

Lenke til kommentar

Er det en slik koenigsegg? Som du sikkert skjønner er supersportsbiler utenfor mitt interessefelt, kan såvidt navnene :)

Colaflaskeformen fra statene midt 60-tall er mye stiligere (GTO, chevelle, skylark osv) :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...