El Matador Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Hei! Jeg lurte på om noen har et tips til hvordan man kan øke forbrenningen i kroppen? Det finnes sikkert mange råd, men er det noen dere har erfaringer med? Har hørt å drikke eddik blandet i 1/2 vann skal hjelpe :!: Noen tips? Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 www.tn.no sier bare jeg.. les om THermoSyne! har brukt det selv i en uke nå.. tror jeg er gått litt ned, men det er vanskelig å se når jeg ikke har vekt Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Spis proteiner og sov mye. Legg til rette for gunstige hormonnivåer i kroppen. (Øk aktivitetsnivået ) Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Hvis du skal miste fett må du huske å dempe karbo inntaket når dagen nærmer seg slutten. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Et enkelt råd, beveg deg mer. Ting som ThermoSyne fungerer bare viss du er på streng diett. Dette er et produkt for å forbrenne fett for å få en mer markert kropp. Dette er ikke noe super middel, det består av grønnte ekstrakter og pepper pluss mer. Synes ikke dette produket er noe og anbelfalle. Alt for dyrt!! Prøv heller og kjøp grønnte hvis du vill ha litt høyere forbrenning, eller spis sterk mat. Beste er å jogge seg en tur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå