Gå til innhold

Programvarer for å uSensurerer bilde?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Veit mora di hva du bruker PC-en til?

HAhaha...skal det liksom være spøk eller ka?

 

Selvfølgelig tenkte jeg ikke å usensurere kroppsdeler...får tak i sånne bilder lett.

 

Skal selv sensurer noe viktige dokumenter og sender det videre...så kansje de kan usensurerer den sensurerte delen?

Lenke til kommentar
Er det mulig å usensurerer et bilde som er sensurert fra før av?

Om du teiknar oppå eit bilete og lagrar som .jpg, kan ikkje det som blei teikna vekk hentast fram av andre.

 

Elles har vi vel sett eksempel på at sensurering i pdf-dokument lett kan omgås...

Lenke til kommentar
Ok, så det er 100% sikkert etter å ha sensurert et .jpg .

Om du med sensur, meiner det same som eg har illustrert i eksempelet, så er det ingen måte å få fram tekst bak den svarte firkanten.

Du ser sjølv at med litt opacity kan ein tolka det som ligg der, men dette blir OT.

post-26-1115137955_thumb.jpg

Lenke til kommentar

OK, Nå skal jeg forklare.

Jeg skal skanne dokumenter til .jpg format, men noen av informasjonene skal ikke være med. Derfor lurte jeg på om man kan fjerne det jeg har sensurert, med paint.

 

OG jeg vet at PDF filer har layer og dermed går lett ann å fjerne brusher.

Lenke til kommentar

Blir dette 3. gang?

Paint kan teikna vekk det du vil ha vekk og om du lagrer som .bmp, .tif, .bmp, .jpg, el.l. vil det ikkje vera mogeleg for andre å "kalla det fram" igjen.

 

I gamle dagar, før "folk flest" hadde skanner, brukte vi ofte kvite papirlappar framfor tekst som skulle vekk, og så tok kopi på kopimaskin...

Lenke til kommentar
Blir dette 3. gang?

Paint kan teikna vekk det du vil ha vekk og om du lagrer som .bmp, .tif, .bmp, .jpg, el.l. vil det ikkje vera mogeleg for andre å "kalla det fram" igjen.

 

I gamle dagar, før "folk flest" hadde skanner, brukte vi ofte kvite papirlappar framfor tekst som skulle vekk, og så tok kopi på kopimaskin...

Meningen med posten der oppe var til

 

-------[kjeklulf Skrevet: 04/05/2005 : 16:42

 

Skjønner ikke helt hva du vil frem til her. I det ene øyeblikket vil du at noen andre skal kunne "usensurere" det som er sensuret og i det neste vil du at det skal være 100 % sikkert at ingen skal kunne se det som er sensurert. Hva er det du vil egentlig?]-----------

 

 

Jeg skulle bare forklare til kjeklulf, takk for svaret ditt hemo, eg tok ann lengs.

Endret av chakl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...