Myklebust89 Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Jeg har gått og tatt en del bilder i fjæra i det siste, og her er det bildet jeg er mest fornøyd med: Lenke til kommentar
christopherH Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Jeg synes det er fine farger i den rustne felgen. Men jeg synes bildet som helthet er litt blasst. Vill kanskje prøvd å dramatisere fargene litt mer. Eller så synes jeg kanskje ikke at fjellene i bakgrunnen passer så godt inn i bildet. Ville prøvd å få med litt vann i steden. Jeg er heller ikke sikker på hvor spennende kompisisjon jeg synes dette er. Ville prøv enten å gå mye nærmere, eller mye lenger unna. I alle fall min mening. Kanskje hvis du sa litt mer om hva du selv synes var bra med bildet så ville det vært lettere å gi god kritikk. Christopher Lenke til kommentar
trommer Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Er litt enig christopherH. Du har lagdt horisonten midt på bildet. Det er kanskje det som gjør feilen her. Jeg ville prøvd å stått litt høyere, slik at jeg fikk litt vann på oversiden av stenene. Da hadde bildet blitt tredelt, men steiner nederst, vann i midten og fjell/himmel øvert. Men det er jo bare min mening. Jeg liker den rustne felgel. Den gir bildet litt liv. Et pola-filter hadde kanskje også fått en bedre himmel, eller så kunne du ventet til sol-nedgang. /Tommy Lenke til kommentar
BIGG Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Litt off topic, men kan jeg spørre hvor bildene er tatt fra? De fjella i bakgrunnen der ligner fælt på noe jeg ser til daglig...! Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 bildene er tatt i fjæra på Austnes, Haramsøy. grunnen til at jeg er fornøyd med det bildet er den rustne felgen som gir bildet litt liv, dog er jeg enig i at jeg burde få med litt vann, eller vente til solnedgang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå