jhg Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Har en Fujitsu siemens scaleo som er oppgradert fra 98 til xp, men (når jeg slår den av) så gjør den det som med win 98 , at det kommer opp et vindu som sier at jeg nå kan slå av pc'en. Er det noen som vet hvordan jeg kan få den til å slå seg av automatisk? Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Gå til kontrollpanelet, og klikk på Strømalternativer. Der leter du etter en avmerkingsboks som heter APM (Automatic Power Management). Merk av denne, og maskinen din skrur seg helt av neste gang tenker jeg... Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Hvis det med "Gå til kontrollpanelet, og klikk på Strømalternativer. Der leter du etter en avmerkingsboks som heter APM (Automatic Power Management). Merk av denne, og maskinen din skrur seg helt av neste gang tenker jeg... " ikke virker må du nok skifte BIOS batteri. Lenke til kommentar
jhg Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 Det ordnet seg med første svar. Takk takk. Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Spørsmål? Tilbakemeldinger? Diskutèr artikkelen i forumet. i artikkelen, "dobbel 6800GT" er tydeligvis VELDIG feil.. trykke der, og da havna jeg her :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå