acon Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) Hei Skal ha en framføring i norsken i morgen, med tema massemedia. Der har jeg valgt å fokusere på reklamen vi finner på HW.no Medium – Internett Sjanger – Internettreklame, på HW.no Virkemidler – Animasjoner (Flash), Sterke farge (kontraster), uthevet tekst (priser gjerne forstørret), strategiske plasseringer, lite tekst. Målgrupper – kjøpesterke ungdommer og voksne som er interessert i data. Hensikt/budskap - Bidra til økt omsetning av produkter og tjenester. Noen som har noe og tilføye?? Takker for all hjelp og innspill.. kan trenge dem alle -- "bump" slettet av moderator -- Endret 2. mai 2005 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Virkemidler - Lydløs for å unngå en gjeng med sure brukere. Kanskje ikke det mest relevante i en norskoppgave, hvem vet. Ellers synes jeg du har fått med deg det viktigste. Enkelte skjulte småreklamer innimellom kan du jo få med deg. Sånn som postenreklamen på forsiden, og slagordene til komplett/netshop/psdata. I tillegg er "Takk til [webshop] for utlån av [teskobjekt]" en viktig reklamemulighet. Særlig i artikler som blir lest av mange. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Virkemidler - Lydløs for å unngå en gjeng med sure brukere. har gang på gang iritert meg over de idiotiske reklamene til itavisen.no som har lyd. ingenting er mer irriterende enn det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå