MysticoN Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Hello alle sammen.. vet ikke om dette er riktig plass å poste, men prøver meg.. jeg har fått et msn virus.. dama fikk en url som ho trykka på, og da var helvette løs.. her er det noen som har fått det samme: http://www.win-xp.no/index.php?name=Forums...ewtopic&t=16453 Hver gang jeg logger på pc'en så spammer i ny link til alle sammen på MSN lista mi. jeg har prøvd det som står på den posten, lett etter en fix og mer.. men har ikke peiling på hvordan i skal får fjernet det. har en Unixx.exe på C: rota som jeg ikke klarer å slette heller.. og kommer meg ikke inn i task manager. noen som har hatt dette viruset og vet hvordan jeg kan bli kvitt det? leter her etter en anna løsning enn å formatere.. det verste med dette er at en kompis har fått det av meg.. Håper noen har noen svar i disse mørke tidene.. takker.. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Flyttes til sikkerhetskategorien Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 noen som har noen råd her?? Lenke til kommentar
Vial Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 www.trendmicro.com -> house call burde ordne problemet, se også etter en fix på symantec's (norton) websid Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Haraball altså! Hvor mange tråder skal det bli startet om MSN-virus, ormer og gudene vet hva!! Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 joda.. housecall klarte faktisk å fjerne det... skuffa over norton her ja:/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå