TheChatta Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 hei... jeg skal selge mitt gamle hovedkort og ram til en kamerat.. hovedkortet er: MSI K7T Turbo2. (socket a) dette er et gammelt hovedkort som støtter gamle Sdram.. RAm: 2 styk 128 mb Sdram og 1 256 mb sdram. dette er sån old ram me to hakker nede på rammet... (kan ikke brukes i nyere hovedkort).... hvor mye er dette verd? takk for alle svar! Lenke til kommentar
fflex Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) Hvis det er en kompis, gi det til han!! ærlig talt...hehe... Hadde ikke gitt mer enn 200 kr maks for det hvis jeg var din kompis Endret 2. mai 2005 av fflex Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Selg det i deler. Crucial SD-minne er ganske dyrt, og hvis ditt minne er av noe kvalitet, kan du kanskje få 150-200,- for 128MB, og 200-300,- for 256MB. Bare sjekk priser på f.eks Komplett, hva Crucial ligger på. Det er fortsatt mange som vil oppgradere sin gamle PC med mer RAM enn å kjøpe nytt, og der kan du sikkert få solgt noe. Hovedkort et er vel for.... spesielt interesserte som måtte ha en gammel Socket A-prosessor liggende. Hvis kameraten din SKAL ha dette, kanskje 2-400,- samla. Kommer an på hvor god kamerat han er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå