Gå til innhold

Motorola E398 datakabel problem

Anbefalte innlegg

Jeg har litt problemer med å finne mobilen min når jeg har koblet den til med datakabelen. Jeg har installert programmet og alt, men når jeg går inn på programmet, så finner jeg ikke mobilen. For en dag siden kom det opp sånn flyttbar disk på Min Datamaskin og da kunne jeg overføre, men det gjør det ikke lenger. Når jeg kobler i mobilen nå, så kommer det opp en melding: Kjenner ikke igjen USB-Enheten. Har prøvd å installert drivere og programmet på nytt, men det hjelper ikke. Noen som vet hva problemet er?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du er ikke den første som har problem med det, jeg greide det også bare den første gangen. Neste gang funka den ikk lenger. Det er problem i usb kabelen og det er mange som har det.

Så hvis du har mulighet, så kjøp en minnekortleser og det følgte høyst sannsynligvis med en SD kort adapter.

Det går mye raskere å overføre med minnekort enn kabel.

Eller så vet jeg ikke hva du kan gjøre.

Lenke til kommentar
Du er ikke den første som har problem med det, jeg greide det også bare den første gangen. Neste gang funka den ikk lenger. Det er problem i usb kabelen og det er mange som har det.

Så hvis du har mulighet, så kjøp en minnekortleser og det følgte høyst sannsynligvis med en SD kort adapter.

Det går mye raskere å overføre med minnekort enn kabel.

Eller så vet jeg ikke hva du kan gjøre.

Fulgte ikke SD kort adapter nei... Hvor får jeg kjøp MMC adapter? Har nemlig en MMC minnekort leser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...