Loggi Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) Hei Instalerte nettopp omega driverene på min bærbare data, men fikk opp feilmelding når jeg skulle spille. Derfor avinstalerte jeg disse. Men nå går det ikke ann å se filmer på dataen, har prøvd alle programmer og alle codeker, går heller ikke ann å se feks enn trailer fra en film på internett Det som skjer er at filmen "lagger" på en måte, lyden er helt fin. "Laggen" er liksom på 10 seks mellomrom, slik at jeg ser ett bilde i 10 sek, så kommer ett nytt bilde ca 10 sek senere i filmen osv skjermkort: Radeon IGP 320M NB. Er ikke sikker på om jeg har greid å avinstalere omega driverene helt, pga at når jeg velger: egenskaper for skjerm --> innstillinger så står navnet på skjermkortet med dette i parantes (omega 2.6.12) TRENGER HJELP!! Vil helst ikke formatere PÅ forhånd takk Endret 2. mai 2005 av Loggi Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 www.google.com << Søk etter DriverCleaner der følger det med en readme som er understandable. Good Luck Later Lenke til kommentar
AnVli..p4 Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 prøv drivercleaner.. også reinstall noen eldre drivere enn de du hadde for å se om de funker... drivercleaner kan du søke etter på google.. Lenke til kommentar
brazir Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Bruk drivercleaner for å fjerne gammel installasjon av skjermkortdrivere....deretter installer disse på nytt Lenke til kommentar
Loggi Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 hmm...takk for svar...men 10. Install the new drivers and control panel hvordan instalerer jeg kontrollpanel? veldig ikke peil på dette Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 control panel er en del av ATI pakken og følger med automatisk som standard. (Hvis du ikke med vilje velger å ikke ha dette) Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Jeg ville nok vurdert å laste ned driverne fra produsenten istedet. Omegadriverne støtter vel i utgangspunktet ikke Radeon IGP 320M? Lenke til kommentar
Loggi Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 fikk det til tusen takk for alle svar, dere har reddet pinsen min:P (må være med på hytta, MÅ kunne se film på dataen da) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå