Gullars Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Hei, Eg sat og førebudde meg til eksamen i programmering, og plutseleg slo dataen seg av. Nå vil han ikkje på igjen. Nokon som har vore borti dette før? Han er heilt død... Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 ... fekk vita av bror min at han visstnok hadde "sølt litt cola" på dataen dagen før... kan det vera grunnen? han følte seg ganske sikkert på at han ikkje hadde fått noko oppi, men det var eit mistenkeleg samantreff... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Du tar eksamen i programmering, men vet ikke at datakomponenter kan ta skade av vann? Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 det er valfag.... jo, er klar over det, men tenkte kanskje at det var ein annan grunn. dette skjedde jo eitt døgn etter at han hadde sølt colaen... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Skjønner. Be broren din vise hvor han sølte colaen, så åpner du maskinen og ser om du kan se at det ligger/har ligget cola på en av komponentene. Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 har kontakta leverandøren. eg kjem nok til å senda han inn til dei, så ordner dei det. men takk for hjelpa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå