Capisce Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Hello gang! Min første post!! Dessverre er den litt negativ ettersom min nye psu ikke starter. Har et a8n kort med 24 pins kontakt. Kjøpte nye strømforsyning ettersom jeg er blitt bitt av stillegående basillen jeg også. Problemet er at når jeg kobler til den nye så vil den ikke starte. HK har en liten lampe som lyser grønt og indikerer spenning (går jeg ut fra), men når jeg trykker på start knappen skjer det ingenting. Byttet fort tilbake til den gamle forsyninga og den funker fett fortsatt. Noen tips? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 send den i retur til microplex, da det sannsyneligvis er snakk om en fabrikk-feil. Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 rart... aldri hørt om fabrik feil på MIST før... Har selv den gammle modellen fra MIST...MIST 550W... aldri noe trøbbel, bortsett fra at den har tatt noen sikringer med sin enorme kraft Lenke til kommentar
Capisce Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 Blir vel sannsynligvis til det. Har sendt dem mail. Tenkte kanskje det var noe jeg ikke hadde tenkt på.... Men hvor mye er det å tenke på, på en strømforsyning. Kanskje en grunn til at de aldri blir levert med manual.... Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) Blir vel sannsynligvis til det. Har sendt dem mail. Tenkte kanskje det var noe jeg ikke hadde tenkt på.... Men hvor mye er det å tenke på, på en strømforsyning. Kanskje en grunn til at de aldri blir levert med manual.... Min MIST 550W ble levert med manual :!: EDIT: Men manualen klarte jeg å rote bort etter ca. 1 uke Endret 2. mai 2005 av PandoRa Lenke til kommentar
Capisce Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Det mest merkelige er at jeg nå har prøvd den på et annet hovedkort, hvor det fungerte most exellent. Det andre kortet mitt var dog et 20 pins kort. Har en fin dialog med microplex så vi får se. Er sikkert noe produksjonsfeil med den ekstra 4 pins delen. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Du har hatt det samme problemet som meg.. Du har 20-pins hk? Regner med det.. Man får fint satt på 24-pins kontakt, om man bøyer vekk de fire overskytende, men jeg sliter med at jeg ikke har kabel som leverer strøm til min P4.. Så, jeg fikk alt opp å kjøre, men da jeg fant ut at jeg ikke hadde "spent" fast cpu, og den begynte å trekke strøm, gikk ingenting.. Det er en pci-e kabel, som passer i P4 pluggen, men jeg får ikke brukt strømforsyningen min før jeg oppgraderer resten av pc'en.. Det er mildt sagt kjedelig.. Noen som vet hva jeg kan kjøpe av overganger slik at det fungerer? Lenke til kommentar
Advancer Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Vil det si at denne : http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MIST500BHE12 ikke passer for de med P4 ? For jeg skal kjøpe denne, men hvis den ikke er laget for P4 :/ //Advancer Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Neida... Jeg har funnet ut av ting og tang... Det viser seg at jeg har bommet stygt og grovt... Pakket litt kabler unna før jeg plugga den i.. Skal bygge om litt da jeg akkurat mottok vannblokken til gpu'n min.. Så da kommer jeg til å bytte strømforsyning også.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå