fmworld Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) Hei, vet ikke om dette er helt den rette plassen til å poste denne tråden, men samma faan. Jeg har fått et innmari plagsomt virus som fungerer slik: Pluteslig åpner det seg en samtale med alle som er pålogget og det blir automatisk skrevet: Knut Dørum Lillebakk Ikke trøkk vess det kjæm opp en satanslink me nå bilde toillj 14 daga igjen sier: hey is that your picture on this site? Knut Dørum Lillebakk Ikke trøkk vess det kjæm opp en satanslink me nå bilde toillj 14 daga igjen sier: -- Link fjernet av moderator -- I tillegg kommer det opp en feilmedling: Project1 ---> Runtime Error ´-214767259 (80004005)´: Methof ´~" of object failed Noen som vet hvordan jeg kan fjerne denne dritten? Endret 2. mai 2005 av tom waits for alice Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 et tips er å ikke legge ut linken til oss sikkert noen "smarte" som skal se hva det er. Fikk fjerna det med NOD32 i sikkermodus. Lenke til kommentar
fmworld Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 Fikk fjerna det med NOD32 i sikkermodus. Hvordan fungerer det? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Dette har vi en stor og god tråd om på Programvare:Sikkerhet. MSN og VIRUS nå!? Vi samler all diskusjon om dette der. Jeg stenger denne, fortsett heller i den tråden. Og nei, der ikke lurt å legge ut linker til virus her på forumet, slik at 67000 andre brukere risikerer å få samme viruset. Linken er slettet. Stenges. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg