twicedice Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 min nokia 6600 tok sitt siste sukk for en uke siden og garantien er gått ut for lenge siden. Dessuten misstenker jeg at det har kommet fukt i den. uansett, jeg skal ha en ny mobil med bra kamera og skjerm. helst oppe i megapixel klassen.. har vudert SE 700i men det er jo umulig og bestemme seg! fatter'n skyller meg 1000kr og tenkte at jeg skulle bruke ca 2000-3000kr. denne gangen skal jeg kjøpe noe skikkelig og ikke noe pill som bare såvidt klarer og overleve et år med pent bruk.. er ikke helt fornøyd med tidligere nokia mobiler etter at ALLE har gått i stykker etter et knapt år! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Du sier ikke så veldig mye om hva du vil ha, utenom bra kamera og skjerm osv. Du kan bruke denne malen, da blir det lettere å finne ut hvilken telefon som egner deg. Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Skal du ha bra kamera kan du glemme k700i. Den har elendig kamera med masse støy. Selv dårlig når du ser med mobilens skjerm Lenke til kommentar
twicedice Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 det jeg må ha: blåtann, kamera(helst med megapx), stor og bra skjerm, disign litt viktig, størrelse ikke nøye, prisklasse mellom 2000-3500 og helst ikke nokia. noen ideer? Lenke til kommentar
twicedice Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 Skal du ha bra kamera kan du glemme k700i. Den har elendig kamera med masse støy. Selv dårlig når du ser med mobilens skjerm hva? alle skryter jo sånn av den, og skikkelig pen og se på... Lenke til kommentar
twicedice Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 hva med K750i? er det noe å tenke på... lurer på hva prisen ligger på Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 min nokia 6600 tok sitt siste sukk for en uke siden og garantien er gått ut for lenge siden. Dessuten misstenker jeg at det har kommet fukt i den. uansett, jeg skal ha en ny mobil med bra kamera og skjerm. helst oppe i megapixel klassen.. har vudert SE 700i men det er jo umulig og bestemme seg! fatter'n skyller meg 1000kr og tenkte at jeg skulle bruke ca 2000-3000kr. denne gangen skal jeg kjøpe noe skikkelig og ikke noe pill som bare såvidt klarer og overleve et år med pent bruk.. er ikke helt fornøyd med tidligere nokia mobiler etter at ALLE har gått i stykker etter et knapt år! Husk at du har 5 års reklamasjonsrett. At garantien går ut etter et år er irrelevant. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 hva med K750i? er det noe å tenke på... lurer på hva prisen ligger på Absolutt noe å tenke på, ser ut som en meget bra telefon. Den har det du vil ha. Prisen kan du finne i prisguiden til amobil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå