sveiv Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Hei! Jeg har en bærbar pc: Acer Travelmate 4151LMi/PM 730 Den har en litt trøblete DVD-Brenner! Blant problemene er at den av og til bare brenner blanke dvder (det vil si at når jeg får beskjed om at brenningen er fullført er cden fremdeles blank) Nå i det siste har den også problemer med å lese de fleste cder og dvder! Er det noen som har et lignende problem og en løsning/et tips? Lenke til kommentar
sveiv Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg har ikke vært borti en slik oppdatering før! Hva vil f.eks en firmware til en dvd-brenner hete? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Du bør kanskje finne ut først hva slags dvd-brenner du har i din laptop. Da blir det lettere å finne ut info. Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg har ikke vært borti en slik oppdatering før!Hva vil f.eks en firmware til en dvd-brenner hete? du kan feks. fsjekke på hjemmesidnee til acer, står ofte der om det har kommet ny FW Lenke til kommentar
sveiv Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Er firmware noe av det samme som en driver eller mer som en programoppdatering? Sliter med å finne noe på acer sin hjemmeside som er noe konkret! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Prøv heller med å finne ut hva slags merke dvd-brenneren din er. Det er lettere for oss å hjelpe da, og det er lettere for deg å leite etter firmware. Lenke til kommentar
sveiv Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 QSI DVD+-RW står det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå