pgdx Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) Viser til tråden som gspr startet om signaturproblematikken her på forumet... Nå viser det seg slik at i hans øyne (mest sannsynligvis også på hans skjerm), har han fire linjer signatur, men i andres øyne, spesielt i Uelands, har han seks linjer. Det skal kanskje ikke akkurat en astrofysiker til å for å forstå at om man har liten nok oppløsning på skjermen, vil antall linjer øke drastisk. Derfor lurer jeg på hvilke oppløsning man bør ta hensyn til? Eksempel med 6 linjer: Eksempel med 4 linjer: Endret 2. mai 2005 av drange_net Lenke til kommentar
lordbiggi Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Oppløsing har ingen ting og sei på størrelsen på signaturen. den blir ikkje ført ned til ein ny linje når du senke oppløsingen Lenke til kommentar
TSP Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) Jeg tror de dømmer utifra hardware.no skinnet og 1024*768(eller 1280*1024?) Men det må kanskje ta hensyn til skjerm også . Men samtidig burde man skjønne hva som er sånn ca fire akseptable linjer også da... Endret 2. mai 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 En gang advarte jeg en fyr som hadde 6 linjer PM, og han sa at i han sin oppløsning (1600*et eller annet) så hadde han bare 3 linjer, så det bør heller være max. antall tegn elns. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 Da må det i så tilfelle være maks antall synlige tegn, da lenker o.l. ikke tar opp synlig plass... Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Det burde vært klarere regler for det her, men forumstyret ser ikke ut til å ta hintet ... Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Det er lov å ha hele 1000 tegn i signaturen, er ikke det nok for deg synes jeg virkelig du skulle revurdere om det du har å si er så viktig for allmennheten. Er det så viktig, så er kanskje ikke en signatur på hw-forumet korrekt sted å formidle det. Formatering er gøy, men man kan ikke få i både pose og sekk? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 QUOTE (Ernie. @ 02/05/2005 : 22:05) Det burde vært klarere regler for det her, men forumstyret ser ikke ut til å ta hintet ... Er ikke bare bare å bli enige om regler for det.. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 QUOTE (Ueland @ 02/05/2005 : 23:03) QUOTE (Ernie. @ 02/05/2005 : 22:05) Det burde vært klarere regler for det her, men forumstyret ser ikke ut til å ta hintet ... Er ikke bare bare å bli enige om regler for det.. Nei, sant det, men det burde da være mulig å komme frem til noe mer konkret enn at 4 linjer er maks tillatte. Står jo ingenting om det er 4 linjer som i linjeskift, altså 3 linjeskift maks tillatte, eller om det er 4 linjer i en bestemt skin i en bestemt oppløsning. Dette burde vært klarere og jeg mener at dette har vært tatt opp et par anledninger nå. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Dette har vært tatt opp utallige ganger, men det ser ut som at forumstyret ikke synes det er et problem. Hvorfor kan ikke dere ta hintet; regelen er dårlig formulert og uklar og må derfor endres! Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Det burde være en maksgrense på antall synlige bokstaver pr. linje i tillegg til antall linjer. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 QUOTE (@kd @ 03/05/2005 : 09:05) Dette har vært tatt opp utallige ganger, men det ser ut som at forumstyret ikke synes det er et problem.Hvorfor kan ikke dere ta hintet; regelen er dårlig formulert og uklar og må derfor endres! Hvis vi ikke hadde tatt hintet så hadde vi ikke hatt en intern diskusjon om det nå. Vi diskuterer en løsning for automatisk sjekk av signaturer. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 QUOTE (Ueland @ 03/05/2005 : 19:06) QUOTE (@kd @ 03/05/2005 : 09:05) Dette har vært tatt opp utallige ganger, men det ser ut som at forumstyret ikke synes det er et problem.Hvorfor kan ikke dere ta hintet; regelen er dårlig formulert og uklar og må derfor endres! Hvis vi ikke hadde tatt hintet så hadde vi ikke hatt en intern diskusjon om det nå. Vi diskuterer en løsning for automatisk sjekk av signaturer. Det er flott! Jeg kan da umulig vite hva som foregår i forumstyret, mine kunnskaper om det kommer utelukkende fra det dere sier. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Kunne dere ikke bare sagt fra til oss når dere tar opp ting internt? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 QUOTE (The Strategy-player @ 03/05/2005 : 19:25) Kunne dere ikke bare sagt fra til oss når dere tar opp ting internt? Forumstyret tar det opp internt, med andre ord ikke slik at vi brukere kan være med å diskutere. Styret har nok mye å diskutere, og å gi beskjed for hver minste ting de tenker på vil være svært upraktisk. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Var ikke negativt skrevet fra min side, da vi startet diskusjonen i går kveld. Når det gjelder å innformere om alt som diskuteres internt så skjer ikke det hvertfall, foretrekker å bruke tiden på andre oppgaver Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 QUOTE (@kd @ 03/05/2005 : 19:30) QUOTE (The Strategy-player @ 03/05/2005 : 19:25) Kunne dere ikke bare sagt fra til oss når dere tar opp ting internt? Forumstyret tar det opp internt, med andre ord ikke slik at vi brukere kan være med å diskutere. Styret har nok mye å diskutere, og å gi beskjed for hver minste ting de tenker på vil være svært upraktisk. Jeg vet hva ordet internt vil si. Og jeg mener ikke at de skal si hver minste ting, men det kunne jo være greit både for dem og for oss, når vi allerede har startet en tråd om noe, at de når de har tatt det opp internt gir en liten lyd til oss, så de slipper så mange "purringer" fra oss i den tråden om at de snart må si noe osv. TSP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg