Gå til innhold

Sletting av signatur (forts. gspr)

Anbefalte innlegg

Viser til tråden som gspr startet om signaturproblematikken her på forumet...

Nå viser det seg slik at i hans øyne (mest sannsynligvis også på hans skjerm), har han fire linjer signatur, men i andres øyne, spesielt i Uelands, har han seks linjer.

Det skal kanskje ikke akkurat en astrofysiker til å for å forstå at om man har liten nok oppløsning på skjermen, vil antall linjer øke drastisk.

Derfor lurer jeg på hvilke oppløsning man bør ta hensyn til?

Eksempel med 6 linjer:

user posted image

Eksempel med 4 linjer:

user posted image

Endret av drange_net
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror de dømmer utifra hardware.no skinnet og 1024*768(eller 1280*1024?)

Men det må kanskje ta hensyn til skjerm også :hmm: .

Men samtidig burde man skjønne hva som er sånn ca fire akseptable linjer også da...

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Det er lov å ha hele 1000 tegn i signaturen, er ikke det nok for deg synes jeg virkelig du skulle revurdere om det du har å si er så viktig for allmennheten. Er det så viktig, så er kanskje ikke en signatur på hw-forumet korrekt sted å formidle det. Formatering er gøy, men man kan ikke få i både pose og sekk?

Lenke til kommentar

QUOTE (Ueland @ 02/05/2005 : 23:03)
QUOTE (Ernie. @ 02/05/2005 : 22:05)
Det burde vært klarere regler for det her, men forumstyret ser ikke ut til å ta hintet ...

Er ikke bare bare å bli enige om regler for det.. ;)

Nei, sant det, men det burde da være mulig å komme frem til noe mer konkret enn at 4 linjer er maks tillatte. Står jo ingenting om det er 4 linjer som i linjeskift, altså 3 linjeskift maks tillatte, eller om det er 4 linjer i en bestemt skin i en bestemt oppløsning. Dette burde vært klarere og jeg mener at dette har vært tatt opp et par anledninger nå.

Lenke til kommentar

QUOTE (@kd @ 03/05/2005 : 09:05)
Dette har vært tatt opp utallige ganger, men det ser ut som at forumstyret ikke synes det er et problem.
Hvorfor kan ikke dere ta hintet; regelen er dårlig formulert og uklar og må derfor endres!

Hvis vi ikke hadde tatt hintet så hadde vi ikke hatt en intern diskusjon om det nå.

Vi diskuterer en løsning for automatisk sjekk av signaturer.

Lenke til kommentar

QUOTE (Ueland @ 03/05/2005 : 19:06)
QUOTE (@kd @ 03/05/2005 : 09:05)
Dette har vært tatt opp utallige ganger, men det ser ut som at forumstyret ikke synes det er et problem.
Hvorfor kan ikke dere ta hintet; regelen er dårlig formulert og uklar og må derfor endres!

Hvis vi ikke hadde tatt hintet så hadde vi ikke hatt en intern diskusjon om det nå.

Vi diskuterer en løsning for automatisk sjekk av signaturer.

Det er flott!

Jeg kan da umulig vite hva som foregår i forumstyret, mine kunnskaper om det kommer utelukkende fra det dere sier.

Lenke til kommentar

QUOTE (The Strategy-player @ 03/05/2005 : 19:25)
Kunne dere ikke bare sagt fra til oss når dere tar opp ting internt?

Forumstyret tar det opp internt, med andre ord ikke slik at vi brukere kan være med å diskutere.

Styret har nok mye å diskutere, og å gi beskjed for hver minste ting de tenker på vil være svært upraktisk.

Lenke til kommentar
QUOTE (@kd @ 03/05/2005 : 19:30)
QUOTE (The Strategy-player @ 03/05/2005 : 19:25)
Kunne dere ikke bare sagt fra til oss når dere tar opp ting internt?

Forumstyret tar det opp internt, med andre ord ikke slik at vi brukere kan være med å diskutere.

Styret har nok mye å diskutere, og å gi beskjed for hver minste ting de tenker på vil være svært upraktisk.

Jeg vet hva ordet internt vil si. Og jeg mener ikke at de skal si hver minste ting,

men det kunne jo være greit både for dem og for oss, når vi allerede har startet en tråd om noe, at de når de har tatt det opp internt gir en liten lyd til oss,

så de slipper så mange "purringer" fra oss i den tråden om at de snart må si noe osv.

TSP :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...