Gå til innhold

Ang. 3g telefoni!

Anbefalte innlegg

Heiho!

For en stund siden bestemte jeg meg for å kjøpe Samsung Z500 når den kommer til Norge;) så leste jeg litt i dag om 3G og lignende.

"Fra og med februar neste år blir det adskillig dyrere. Videotelefoni vil koste deg fra 2,24 kr til 3,74 kr per minutt, avhengig av abonnementstype."

Asso, vil det koste mer å ha en videotelefoni enn vanlig telefonsamtale? Hva er det for no crap da? :no:

Trodde det gikk for det samma jeg!

Så lurte jeg på en ting til: om jeg skal ha 3g tlf, da må jeg seff skifte ab.mang. men, om jeg skifter til 3g, vil jeg da bare ha dekning der 3g er dekket? Så en liste over der 3g var utført nå, å jeg bor ikke der:p vil jeg ikke kunne sende sms og ringe osv da? Går den ikke på det vanlige nettet om det ikke er 3g akkurat der jeg bor? (jeg kan veldig lite om 3g, så derfor spørr jeg dere:))

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Posting i feil kategori vil føre til at tråden blir stengt og flyttet. Frekvent feilposting fra samme bruker kan føre til utestengelse. Tråder som "Hvilket skjermkort skal jeg velge?" hører åpenbart hjemme under skjermkortkategorien, om den blir postet i "Annet om hardware" blir den så stengt og flyttet til "Feilpostet". Er du i tvil, poster du der du tror det passer best og kontakter moderatorene via rapporter-knappen og ber om evt. flytting av tråden.
Stenges på grunn av feilposting.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...