Gå til innhold

Grandiosa presenterer to nye kandidater...

Hvilken av de 2 nye kandidatene er best?  

180 stemmer

1. 1. Hvilken av de 2 nye kandidatene er best?

• Pølse og Tomat
      43
    • Taco
      137

Anbefalte innlegg

Smakte taco-varianten for ti minutter siden.

Førsteinntrykket var en utrolig god eim av tacokrydder med én gang jeg åpnet ovnsdøra. Smaken var veldig død, og tomatbitene var så vassne at jeg rett og slett bare plukket dem av. Tacokjøttet var godt, men det var for lite av det.

Alt i alt var den nok bedre enn de andre Gandiosaene, men ingen stor smaksbombe. Terningkast fire, kanskje?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Jeg liker bae Pepperoni!

De andre smaker ikke godt, den vanlige Grandiosa'n tar jeg av paperika'n, men den har en vond ettersmak som for meg nesten til å spy!

Pepperonien er god ja :yes: Eneste jeg ikke liker så godt av Grandiosa-variantene er "kjøttdeig og løk" og "pølse og tomat". Den sistnevnte smaker så dritt at den aldri burde vært levert ut på markedet.

Endret av Gnomenz
Lenke til kommentar
Vi har allerede mild taco. Hvis pølse er Viktigst!!

Vi hadde "Mild Taco" ;) Den er tatt ut av frysediskene for godt, og en av kandidatene i årets pizzavalg vil ta over. Go "Taco"=) PS. Synes også du at smaken var for tamm? Ta på IDUN ketshup og piffi da vel :dribble::p

Endret av Gnomenz
Lenke til kommentar

Moro at så mange mennesker lar seg lure Stein Erik Hagen og Orkla. Hans snitter på Theatercafeen i morgen er finansiert av din fråtsing i fet frossenpizza.

Markedsføring og reklame er rett og slett genialt. Tenk at tusenvis stemmer i et "pizzavalg"! :!:

Endret av puretamil
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e

Ingen pizza som noen gang kommer til og blir bedre en den orginale Grandiosa'n :love:

Men jeg får for Taco'n isteden for pølse driten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...