Gå til innhold

Grandiosa presenterer to nye kandidater...

Hvilken av de 2 nye kandidatene er best?  

180 stemmer

1. 1. Hvilken av de 2 nye kandidatene er best?

• Pølse og Tomat
      43
    • Taco
      137

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Etter å ha smakt på begge ville jeg nok godt for pølse og tomat...

Jeg mener.....vist jeg først vil ha tacosmak i maten, hvorfor ikke bare lage taco?

Så.. vis du vil ha den med pølser, kan du ikke bare lage deg Pølser, og ha tomat som tilbehør? :tease:

EDIT: Har ikke smakt noen av de nye :roll:

Endret av HoaXed
Lenke til kommentar

Taco var en enorm skuffelse. Aromaen var lovende men smaken var ikke i nærheten av det jeg hadde håpet. Det var rett og slett en Grandis med noen vasne grønnsaksaktige saker (tomat?) for lite ost (som vanlig) og noen spredde kjøttdeig-biter med tacokrydder.

For meg som elsker skikkelig taco var dette en hån.. :realmad:

Lenke til kommentar
Jeg boikotter Grandiosa pga. fornærmende dum reklame, og jeg vil oppfordre alle andre til å gjøre det same. Å kjøpe grandiosa nå er å oppmuntre til mer idiotreklame. :thumbdown:

Dårlig reklame hindrer ikke meg i å nyte en grandiosa. :)

Lenke til kommentar
Jeg boikotter Grandiosa pga. fornærmende dum reklame, og jeg vil oppfordre alle andre til å gjøre det same. Å kjøpe grandiosa nå er å oppmuntre til mer idiotreklame. :thumbdown:

Helt enig. Er jo bare idioti å ikke nyte en god vare bare fordi reklamen dens suger :roll:

Big One var bedre før synes jeg. Den "nye" har ikke helt den samme smaken som før.

Prisen og er desverre aaaltfor høy.. :ermm:

Vel, om det er til trøst, så finner du hvilken som helst Big One til 20 kr på Coop Mega for tiden ;):thumbup:

Lenke til kommentar

Nei, sant det. Det er smaken som hindrer _meg_ i å nyte den i hvert fall :p

Lenke til kommentar
Etter å ha smakt på begge ville jeg nok godt for pølse og tomat...

Jeg mener.....vist jeg først vil ha tacosmak i maten, hvorfor ikke bare lage taco?

Så.. vis du vil ha den med pølser, kan du ikke bare lage deg Pølser, og ha tomat som tilbehør? :tease:

EDIT: Har ikke smakt noen av de nye :roll:

Det var snakk om en personlig mening :p

Syntes tacokjøtt hører hjemme i ei lefse jeg ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...