Gå til innhold

Grandiosa presenterer to nye kandidater...

Hvilken av de 2 nye kandidatene er best?  

180 stemmer

1. 1. Hvilken av de 2 nye kandidatene er best?

• Pølse og Tomat
      43
    • Taco
      137

Anbefalte innlegg

pølse og tomat var ikke noe god.. den var ikke dårlig.. på fylla er den nok glimrende, men den smakte i grunnen alt for lite.. tomatene ble litt kvalme syntes jeg..

på tacoen syntes jeg det ble litt for mye tomat, men da plukker jeg bare av et par stk før jeg steker den.. taco får altså min stemme..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
pølse og tomat var ikke noe god.. den var ikke dårlig.. på fylla er den nok glimrende, men den smakte i grunnen alt for lite.. tomatene ble litt kvalme syntes jeg..

Enig, var ett eller annet med den varianten som bare smakte rart.. Kommer ikke til å kjøpe den noe mer.

Lenke til kommentar

pølse og tomat var skuffende. Pølsebitene smakte ikke noe godt, ikke gjorde tomaten sammen med de heller. Krydderet på pizzaen og i sausen var heller ikke noe god. Dårligste grandisen hittil :(:thumbdown:

Men taco må jeg si kommer på 2. plass etter den originale :D

Lenke til kommentar
pølse og tomat var skuffende. Pølsebitene smakte ikke noe godt, ikke gjorde tomaten sammen med de heller. Krydderet på pizzaen og i sausen var heller ikke noe god. Dårligste grandisen hittil  :(  :thumbdown:

Men taco må jeg si kommer på 2. plass etter den originale :D

Helt enig i at den vanlige Grandisen kommer på en desidert førsteplass. :love: Synes i grunnen Taco kommer på en delt andre plass sammen med Pepperoni :thumbup: Har faktisk ikke fått smake "Pølse og Tomat" enda, men det er kanskje like greit, den har jo ikke akkurat fått så bra kritikk av dere andre her.

Grandis 4 life :w00t:

Lenke til kommentar

Prøvde tacovarianten i går, og jeg ble dårlig i magan omtrent en halvtime etter endt måltid. Tilfeldig? Neppe. Grandis er ikke mat, ferdig med det.

Taco var fæl, og jeg har ikke høye forventninger til pølse/tomat heller. Takke meg til de italienske variantene, som f.eks. Originale. Mindre mat, men det smaker jo langt bedre.

Lenke til kommentar

har jeg skjønt det rett så blir det nå nytt pizzavalg, en kandidat vinner. Følgende av det blir den tapende pizzaen tatt ut av markedet, noen mnd senere ligger begge variantene i hyllen. Da har da folk sløst penger på stemming og selskapet har tjent masse gryn.

Det har jo hendt før? ;)

Lenke til kommentar
Pølse-pizzaen var ikke direkte dårlig, men i alle fall ikke spesielt god. Ikke noe jeg kunne funnet på å kjøpe dersom det var mulig å kjøpe andre pizzaer.

Jeg har trodd at Grandiosa var noe norske greier, men svenskene har jo mye flere varianter enn vi har?

Føler meg klar for en skinkevariant her i Norge også...

det var jo ingen av pizzaen i sverige som var orginal grandis , alle di pizzaen der får du i norge bare under andre mekenavn (produsert av stabburet ;) )

Lenke til kommentar

Hadde en med pølse og tomat i dag, vel, jeg trodde det var paprika jeg. Minimale tomatbiter som ligner veldig på paprika. Sikkert kjørt de igjennom paprika kverna, for de smakte ikke mye tomat heller...

Karakter: 2+

Lenke til kommentar
Syntes begge var gode.  :thumbup:

Spiser taco'n nå og er positivt overrasket!

Den vondeste Grandisen er originalen..... :yucky:

Drittmat :realmad:

Fikk vondt i magen etterpå jeg også!

jeg og!! fikk noe jævlig vondt faktisk! drittpizza..

pølse smakte drit.

taco var grei, men helst uten tomaten, det var drit

pepperoni er best, så orginalen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...