Zodux Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Hei! En kamerat av meg skal kjøpe nytt skjermkort til sin ShuttlePC, noe som er litt vanskelig ved tanke på at ShuttlePCer er små og har dårlig plass. Hva skal man se etter på et skjermkort for å vite om det passer eller ikke? noen som vet? På forhånd, takk! Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Hei!En kamerat av meg skal kjøpe nytt skjermkort til sin ShuttlePC, noe som er litt vanskelig ved tanke på at ShuttlePCer er små og har dårlig plass. Hva skal man se etter på et skjermkort for å vite om det passer eller ikke? noen som vet? På forhånd, takk! Så lenge man plukker skjermkort i vanlig størrelse (ikke krever en ekstra PCI-slot) så passer det. Om det er nok effekt i strømforsyningen til å dra et sinnsykt bra skjermkort kan være en helt annen sak. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Flyttes over til kategorien for SFF-pcer Lenke til kommentar
StigJakobsen Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Spørs hva slags Shuttle han har. Stort sett er ikke lengden på kortet noe problem, men det at noen av de kraftigte trenger to "sloter" pga stort kjølesystem, så vil det være et problem på en del. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) Spørs hva slags Shuttle han har.Stort sett er ikke lengden på kortet noe problem, men det at noen av de kraftigte trenger to "sloter" pga stort kjølesystem, så vil det være et problem på en del. En del? Finnes det noen det ikke er et problem? EDIT: Når jeg tenker meg om så har jeg sett bilde av en som hadde pci/agp/pci-e på "riktig" side så man faktisk kunne ha store greier, men jeg tror ikke den ble solgt i norge. Endret 2. mai 2005 av CrZy_T Lenke til kommentar
SebRam Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Spørs hva slags Shuttle han har.Stort sett er ikke lengden på kortet noe problem, men det at noen av de kraftigte trenger to "sloter" pga stort kjølesystem, så vil det være et problem på en del. En del? Finnes det noen det ikke er et problem? EDIT: Når jeg tenker meg om så har jeg sett bilde av en som hadde pci/agp/pci-e på "riktig" side så man faktisk kunne ha store greier, men jeg tror ikke den ble solgt i norge. Shuttlen min har det... SB95PV2 Lenke til kommentar
StigJakobsen Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Spørs hva slags Shuttle han har.Stort sett er ikke lengden på kortet noe problem, men det at noen av de kraftigte trenger to "sloter" pga stort kjølesystem, så vil det være et problem på en del. En del? Finnes det noen det ikke er et problem? EDIT: Når jeg tenker meg om så har jeg sett bilde av en som hadde pci/agp/pci-e på "riktig" side så man faktisk kunne ha store greier, men jeg tror ikke den ble solgt i norge. Min SN25P klarer det fint Edit: Faktisk så skal vel hele P-serien (SN25P/SB81P/SB95PV2) til Shuttle kunne ha plass til et slikt kort. Endret 3. mai 2005 av Xyrez Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå