BigJackW Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Jeg har fått noen adware på maskina, noen som kan hjelpe meg med å fjerne disse adwareene? a.exe Adware.WinFavorites Alphex.exe Adware.GameSpyAcrade bridge.dll Adware.WinFavorites CEDP.Stealer Adware.WinFavorites DelC.tmp Aware.180Search seriall[2].htm Adware.CDT prompt[1].htm Adware.ISTbar Help! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 microsoft har jo gitt ut en ganske så fiffig adware fjerner nå, kan nedlastes fra hjemmesiden dems (gratis) Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 jepp, microsoft antispyware er herlig, har droppet og bruke både spyboot og ad-aware nå til fordel for ms sin løsning. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Hvor har du den listen fra? Norton Internet Security. Når jeg søkte fant jeg den. Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Hvor har du den listen fra? Norton Internet Security. Når jeg søkte fant jeg den. Slett dem med Norton da Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Søk med NIS i safe mode (trykk F8 mange ganger under oppstart) og så søker du (slik som Røvenskiold sier) med NIS. Da får du sikkert fjernet mesteparten. Prøv også å evn. søke med MS Antispyware, Adaware, Spybot S&D. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå