Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

bruk av Cpu 70-80 % wtf ?

Anbefalte innlegg

Jeg har kjørt norton antivurs 2004 , og ad-weare 4 , og sletta spyweare'ene... men igår så gikk jeg på opera men jeg hørte på musikk , og så begynner musikken å "lagge" rettere sagt hakke som om den hadde effekter :thumbdown: , og før kunne jeg spille cs og legge ned spillet for å f.eks snakke med folk på msn , men nå lagger det når jeg åpner spillet igjen :( . noen som har tips hva jeg kan gjøre evt gi tips om andre spyweare's

Takk : :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oppdater Ad-Aware og kjør scan en gang til.

Last også ned "Spybot - Search & Destroy" og "Microsoft AntiSpyware".

Under Programvare -> Sikkerhet kan du finne en guide, der du kanskje kan få litt hjelp.

Hvilken prosess er det som bruker så mye CPU kraft?

Sjekk i Task Manager -> Processes og post svarer her hvis du ikke vet hvilken prosess det er.

Lest guiden, så tror jeg nok problemet vil fjerne seg.

Hvilken maskin har du? (Spesifikasjoner)

Når du kjører mange prosesser, sier det seg selv at maskinen blir tregere for vært program, litt avhengig av hvor mye CPU kraft du har.

Lenke til kommentar
det var litt sånn her en periode og.. det var taskmgr.exe som brukte så mye.. hmm

hva er egentlig det.

Taskmgr.exe er oppgavebehandlingen. Tips til alle som sliter med spyware o.l:

Processlibrary - sjekk på oppgavebehandling om det er noen prosesser som ser mistenkelige ut, og skriv dem inn i siden jeg oppga. Da får du info om hva den prosessen gjør, om det er spyware/virus og masse annet nyttig info. :)

Sjekk også ut sikkerhetsguiden på forumet, den har ganske mye nyttig info.

Endret av V36a
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...