Goophy Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Det står i boka at rusmidler er forbudt for personer under 18 år. Det blir gjentatt gang på gang. Det står ikke i Norges Lover, og alt utenom det er irrelevant... Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Du baserer ditt på hva en forfatter har skrevet. Les Feynmanns innlegg, vær så snill. Det er lovene i Norges Lover som gjelder her i landet, ikke hva du eller en annen random forfatter har funnet på. Lenke til kommentar
paroa Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Dette kan bli en morsom debatt. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Det står i boka at rusmidler er forbudt for personer under 18 år. Det blir gjentatt gang på gang. Hvilken bok er det prat om? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Fant nettopp denne boken: "Hva skal vi gjøre idag da?" av Jon Kåre Pettersen. Der står det: Både barn og unge helt ned til ettårsalderen har lovbefestet rett til å drikke seg snydens 4 ganger pr. uke. Lettere narkotikum kan benyttes inntil 2 ganger pr. uke med foreldrenes samtykke. Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) Jeg troller ikke, HalTan. Jeg trekker meg tilbake med halen mellom beina etter det Feynman linket til. Den boka kom altså med feilinformasjon, hvis det ikke har seg slik at noe har skjedd med alkoholloven etter 1997. Boka ble skrevet i 1997. Endret 2. mai 2005 av Ole Johan Lenke til kommentar
paroa Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) interessant... Har du noen flere bøker? Edit: Fant nettopp denne boken: "Hva skal vi gjøre idag da?" av Jon Kåre Pettersen. Der står det: Endret 2. mai 2005 av paroa Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Og da stenger vi denne. Trådstarter har trukket tilbake sitt utsagn. Jeg slettet ellers en post av typen "morsomt bilde med owned/pwned/eid skrevet tvers over". De kan dere godt spare dere. De regnes som unødvendig av undertegnede moderator, og vil be slettet. Her er det ikke noen målsetting å feire at andre tar feil. Stenges. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg