Gå til innhold

HP NC6220 Bærbar PC

Anbefalte innlegg

Trenger en ny bærbar PC, og har siklet litt på HP nc6220. (likte designet)

Er det noen andre her som har den?, er den bra?

Det jeg har tenkt å bruke PCen til er primært skolearbeid, men det skader jo ikke å kunne få spilt litt på den også, Football Manager 05, er PC bra nok for det?, trenger vel ikke det beste skjermkortet for å spille litt FM?

Er åpen for andre forslag til bærbar, bør helst være 14" skjerm, 1GB Ram, 1,5-2,0 Ghz CPU (centrino), 60-80 GB harddisk, et ok skjermkort (har ikke peiling på skjermkort selv) og under 3.kg. Pris: Under 20.000.Nok

Forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Under 20.000.. kanskje du burde gå for en Acer ferarri 3400? Vet ikke jeg.. Jeg har en netshop 1557. Den tar krevende spill som Battlefield Vietnam Utmerket, bra til skole arbeid filmer o.s.v.

Den koster 13000 med litt endring på rambrikkene og harddisken.

Lenke til kommentar
Trenger en ny bærbar PC, og har siklet litt på HP nc6220. (likte designet)

Er det noen andre her som har den?, er den bra?

Det jeg har tenkt å bruke PCen til er primært skolearbeid, men det skader jo ikke å kunne få spilt litt på den også, Football Manager 05, er PC bra nok for det?, trenger vel ikke det beste skjermkortet for å spille litt FM?

Er åpen for andre forslag til bærbar, bør helst være 14" skjerm, 1GB Ram, 1,5-2,0 Ghz CPU (centrino), 60-80 GB harddisk, et ok skjermkort (har ikke peiling på skjermkort selv) og under 3.kg. Pris: Under 20.000.Nok

Forslag?

Så lenge du har ingen store krav til batteritid kan du nok klare det der, men hvis du ønsker relativt grei batteritid i tillegg til bra skjermkort, stor disk og mye minne... så tror jeg du kommer til å få problemer med vekten.

Lenke til kommentar

Heisann! Sitter på en slik maskin nå. (2Ghz, 512, 80GB, 1400x1050) Det er en designbombe som virker meget solid. Har det meste, men er ingen spillmaskin. (For dårlig skjermkort) Batterikapasiteten er glimrende, og den er svært stillegående. Alt i alt den beste maskinen jeg har hatt, og jeg har vært borti en del.....

Godt valg!

Mvh

André

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...