Leeson Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Hallo, Bravida har nettopp vært hos meg og satt opp adsl-modem og splitter. Etter at de hadde dratt satte jeg meg ned og begynte å instalere. Da oppdaget jeg at de hadde gitt meg en 384/128 kbps linje istedenfor 704/128 kbps. Har tenkt å ringe til Telenor og be dem rette feilen i morgen. Er dette noe Telenor kan rette på hos seg, eller er det noe de må komme tilbake til meg for å ordne? Mvh, Leeson Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Dette er vel noe Telenor kan ordne fra sentralene deres! Lenke til kommentar
Leeson Skrevet 10. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2002 Takk for svar. Det var bra det, hadde vært kjedelig hvis jeg hadde måttet vente på at de skulle komme tilbake. Bortsett fra denne lille glippen fra Telenor, så har Bravida vært meget flinke og raske til å instalere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå