Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Feil hastighet fra Telenor


Anbefalte innlegg

Hallo,

Bravida har nettopp vært hos meg og satt opp adsl-modem og splitter. Etter at de hadde dratt satte jeg meg ned og begynte å instalere. Da oppdaget jeg at de hadde gitt meg en 384/128 kbps linje istedenfor 704/128 kbps.

 

Har tenkt å ringe til Telenor og be dem rette feilen i morgen. Er dette noe Telenor kan rette på hos seg, eller er det noe de må komme tilbake til meg for å ordne?

 

Mvh,

Leeson

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svar.

Det var bra det, hadde vært kjedelig hvis jeg hadde måttet vente på at de skulle komme tilbake.

Bortsett fra denne lille glippen fra Telenor, så har Bravida vært meget flinke og raske til å instalere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...