Carlos Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Jeg er på udkig efter en enkel telefon, hvor mine eneste krav er at den skal have en god, brugbar kalenderfunktion, have støtte for e-post, have infrarød port (og evt. bluetooth) og generelt være god som kommunikationsmobil. Har den kamera og spil er det ok, men er ikke noget jeg vægter højt. Pris: Max 1500,- uden binding. Har selv haft kigget lidt på Nokias nye 6020, hvad mener I om denne? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) vurderer den selv, men kanskje 6021 ser bedre ut med hensyn til kommunikasjonsegenskaper og lite "unødvendige" funksjoner, 6021 kommer ikke før til sommeren antar jeg. blir interessant å se om 6020 blir billigere enn 1500,- uten abo. dersom den kommer på tilbud med ringkontant og operatørlås til under 800,- kjøper jeg 6020 (noen butikker har en slik kampanie for k500i nå, men det er for dyrt å fjerne operatørlåsen på de). Endret 5. mai 2005 av modellmakt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå