Ni kon Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) Da jeg ikke har det helt bra på kjærlighetsfronten om dagen, så sitter jeg her i en enorm tomhet. Dagene flyr forbi, men jeg føler ingen ting annet enn savnet av den man elsker. Blir jo sedimantal og depresiv av sånt, og det hjelper ikke å tute av gårde til chicago: If you leave me now You’ll take away the biggest part of me Oo, oo, oo, no, baby, please don’t go And if you leave me now You’ll take away the very heart of me Oo, oo, oo, no, baby, please don’t go Oo, oo, oo, girl, I just want you to stay A love like ours is love that’s hard to find How could we let it slip away ? We’ve come too far to leave it all behind How could we end it all this way ? When tomorrow comes and we both regret The things we said today A love like ours is love that’s hard to find How could we let it slip away ? We’ve come too far to leave it all behind How could we end it all this way ? When tomorrow comes and we both regret The things we said today If you leave me now You’ll take away the biggest part of me Oo, oo, oo, no, baby, please don’t go Oo, oo, girl, I’ve just got to have you by my side Oo, oo, oo, no, baby, please don’t go Oo, ah, ah, I’ve just got to have you, girl Nok prat og sedimentalitet. Her har dere testen for å finne ut av deres kjærlighet. Kjærlighetstest selv fikk jeg: 80 - 99% Strong & Long Lasting Love. Endret 2. mai 2005 av oivind_dahle Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 50 - 79% New Love moving towards Long Lasting Love. 55% Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) 80 - 99% Strong & Long Lasting Love. Ligger visst godt an. EDIT: 89 % Endret 2. mai 2005 av Rune_F Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 50 - 79% New Love moving towards Long Lasting Love. 62% Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) 30 - 49% Pure Infatuation heading towards Love. 33% ftw. edit: Kjæreste er gjerne nødvendig ja. Endret 2. mai 2005 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Det virker som om det lønner seg å ha en kjæreste før man tar testen. Jeg fikk imponerende 26% ... 10 - 29% It's a Die-Hard Crush on it's way to Infatuation Really ...? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 30 - 49% Pure Infatuation heading towards Love. 31% og jeg som har blitt kalt en romantiker av hver jente jeg har vært sammen med. Jaja. :-\ Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 56% 50 - 79% New Love moving towards Long Lasting Love. Ok.. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) fikk 76 prosent... edit: regner med at jeg hadde fått mer dersom det var aktuellt å gifte seg (noen sinne, ser ikke helt vitsen på en måte), om det var aktuellt med unger osv.. har vært sammen med samme dama i 6 år, bodd sammen i 4, og kjærligheten blomstrer, men unger/ekteskap er uaktuellt foreløpig.. Endret 2. mai 2005 av Musty Lenke til kommentar
ADT Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Jeg fikk 88%... med PC'en min (utrolig mange spørsmål som funket faktisk) Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 79% 50 - 79% New Love moving towards Long Lasting Love. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 79% uten å ha hvert sammen med henne :S Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Would you waste a lot of time answering a hundred questions just so a stupid test could confirm what you already know? No Kom til noenogførti, da sjekka jeg hvor lang den testen var. Lenke til kommentar
r Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Jeg fikk 37%, men jeg liker visst PC'en min bedre: 49% om jeg ikke husker feil. Det skremmer meg litt... Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 27% It's a Die-Hard Crush on it's way to Infatuation Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 52% New Love moving towards Long Lasting Love. Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 86% Bare synd det antageligvis er over... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå