Donald Duck Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Hei! Mener å huske jeg så en sånn vifte man kunne koble til usb med 3-4 usb hubber under vifta. Er det noen som har sett denne som kan gi meg en link til der man eventuelt kan kjøpe en sånn en! Skal kjøre F16 på datamaskina! Det blir mer realistisk med en luftig bris som blåser imot meg;) Lenke til kommentar
Rolf_OLE Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Kan anbefale FlyFan fra kensington. Koster rundt 200kr. Lenke til kommentar
Donald Duck Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Jo Takk! Men det var ikke en sånn en jeg mente, jeg lurte på om det var noen andre som hadde sett et lignende USB-Vifte produkt med 3-4 usb hubber under vifta. Eller kanskje jeg bare har drømt?:S Da er jeg datanørd da Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Er en link i DENNE TRÅDEN, sikkert der du har sett den. Lenke til kommentar
Dj Evelen Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Hei! Mener å huske jeg så en sånn vifte man kunne koble til usb med 3-4 usb hubber under vifta. Er det noen som har sett denne som kan gi meg en link til der man eventuelt kan kjøpe en sånn en! Skal kjøre F16 på datamaskina! Det blir mer realistisk med en luftig bris som blåser imot meg;) når du kjører f16 er det glass foran deg og det kommer ikke luft på deg Endret 4. mai 2005 av Dj Evelen Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Man kan jo drømme.. Hehe! Men det finnes jo også åpne fly da.. Til trådstarter vil jeg bare anbefale å mekke selv, blir mye billigere og minst like bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå