Gå til innhold

Disconnected From server!


Anbefalte innlegg

hei, jeg har startet en shaman. jeg er på lvl 21 og nå i dag så har jeg blitt disconnecta 3 ganger på under 5 min.. den første etter en 1 min med spilling den andre sånn ca 30 sek og den tredje 15 sek sek dette har ikke skjedd før, er det noen andre som har dette problemet

 

 

på Burning Legion btw..

Endret av værdama
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har samme problem(på den nye normal serveren Hellscream), men det skjer bare når jeg skal gjøre ferdig en quest. Når jeg trykker på Complete Quest så får jeg XP og reward, så går det noen sekunder... BAM... så står jeg i innloggings vinduet.

 

Har lest en del steder at dette er en bug som Blizz veit om, men som de ikke 'gidder' å gjøre noe med. Det er en del punkter som Blizz har listet opp, men så og si alle sier at det ikke hjelper noe som helst.

 

Må nok bare leve med det til en eller annen fiks kommer.

Lenke til kommentar
hei, jeg har startet en shaman. jeg er på lvl 21 og nå i dag så har jeg blitt disconnecta 3 ganger på under 5 min.. den første etter en 1 min med spilling den andre sånn ca 30 sek og den tredje 15 sek sek dette har ikke skjedd før, er det noen andre som har dette problemet

 

 

på Burning Legion btw..

Det har skjedd meg etter alle patchene, inkludert i dag. Men etter den 3 restarten av spillet går alt fint.

 

Bare prøv igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...