HoaXed Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Heisann.. Jeg er ute etter en forside på a4.. Har veeldig dårlig tid, så jeg lurte på om noen kunne hjelpe meg med bakgrunnen.. .. Spesifikasjoner: -Tema: Kristendommen VS Satanisme -Farger: Fritt, så lenge det passer temaet, altså blått og rødt? -Bilde: Det som hadde vært kult var vis bakgrunnen var delt i to på midten, skrått eller vanrett, og det var kristen oppe, og satanismen nede.. Vis det var ett kors i midten hvor nedre del var i flammer, mens den øverste skinner.. Vis dere skjønner.. Sliter med dette ettr at jeg egentlig ikke er så god i photoshop.. En annen ting som hadde vært bra hadde vært vis overgangen fra røde te blå hadde vært litt sånn ’brent’.. Etter at det er satanismen.. Vis folk lurer på noe er det bare å si ifra.. Og vis korset er vanskelig å få med, er jeg veeldig fornøyd med bare bakgrunnen På forhånd takk (vis jeg har tatt opp dette feil sted si ifra;)) Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Vet ikke om det er for sent, men laget nå et kjapt forsideeksempel. Kanskje dette funker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå