Arsenal_RULES Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Skal prøve å holde meg i skinnet, men jeg er så till de grader lei av radioen! Alle de "populære" radio kanalene er så umåtelig ynkelig. Hvem er det som styrer de djevelske radio kanalene, og hvorfor i h******* kan de ikke variere musikken en smule? Er det noen som med kloen på hjerte liker liste pop’en til radio1?! Det finns så mange fabelaktig sanger i verden, så hvorfor i alle dager skal vi da høre på de samme dritt sangene i 20 uker i strekk! Den eneste radio kanalen som faktisk spiller litt variert og til tider kul musikk er faktisk Kanal Sotra, for folk som ikke er fra Bergen, er det i utkanten av Bergen, 100% strile sted! Ps: slutter å høre på radio fra og med i dag! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Har aldri hørt på radio (*host* ambolt på P3 er dog MEGET bra) grunnet at playlisten blir styrt av den gemene hop som har en helt annen musikksmak enn underteknede. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Fordi det av en en eller annen merkelig grunn har seg slik at almenheten har en grusom musikksmak. Og radio kanalene faktisk spiller det folk flest liker. Tror jeg... Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) Visst det er riktig, har folk generelt ELENDIG musikk smak! Føler de eneste som liker listepop er småe fjortisjenter! Endret 2. mai 2005 av Arsenal_RULES Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) Hører ikke så mye på 'vanlig' radio lenger, men det blir jo litt nettradio innimellom. Jeg synes BBC 6Music har mye bra og variert. De har riktignok en del 'hitmusikk' innimellom, men gjerne et par måneder før låtene kommer til Norge - og ikke minst; i England er det ekstremt få låter som spilles måned etter måned. Det er vel få steder hvor musikken på hitlistene har kortere levetid enn i England = større variasjon. At samme låt ligger på topp-20 i 6-7 uker skjer rett og slett veldig sjelden i England i motsetning til i Norge hvor det jo dessverre er minimal utskifting. Edit: Siste 9 låter spilt på 6 Music akkurat nå (en times forskjell i tid i England): Killers - Smile Like You Mean It (13:00) The Dandy Warhols - Every Day Should Be A Holiday (13:04) Beck - Sexx Laws (13:08) The Stranglers - Duchess (13:12) Bruce Springsteen - Devils And Dust (13:15) The Icicle Works - Understanding Jane (13:23) Madison Strays - Last Train (13:26) Kaiser Chiefs - Everyday I Love You Less And Less (13:34) Public Enemy - Don't Believe The Hype (13:43) Endret 2. mai 2005 av Shimano Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) Føler de eneste som liker listepop er småe fjortisjenter! Listepop + fjortis = Endret 2. mai 2005 av PC Bjørnen Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 Siste 9 låter spilt på 6 Music akkurat nå (en times forskjell i tid i England): Killers - Smile Like You Mean It (13:00) The Dandy Warhols - Every Day Should Be A Holiday (13:04) Beck - Sexx Laws (13:08) The Stranglers - Duchess (13:12) Bruce Springsteen - Devils And Dust (13:15) The Icicle Works - Understanding Jane (13:23) Madison Strays - Last Train (13:26) Kaiser Chiefs - Everyday I Love You Less And Less (13:34) Public Enemy - Don't Believe The Hype (13:43) Se der ja Kanskje det er litt håp for musikk verden...... Lenke til kommentar
diversity Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 En god del av de norske radiokanalene spille "topp 20" om og om igjen om dagen. Jeg var på jobb fra 9 til 18 en dag. Skal love jeg hørte "Call on me", "out of touch" osv iallefall opptil 5 ganger.. Det synes jeg er kjedelig.. Men p3 sender ofte ganske bra musikk.. Radio1 er bare å glemme Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 Når jeg ser han Mario fyren på Svisj, samtidig som lille søsteren min hyler av glede, da er dagens høydepunkt nådd! " ååå, han er så skjønn! ! ! Da er det bare og løpe ned på rommet mitt [ ], og fyre opp noen skikkelige plater, Pennywise - Fuck Authority Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) Men problemet med de radio kanalene som faktisk ikke spiller listepop, er at de alltid har en så ekstremt kjedelig radio host, at jeg for lengst har skiftet kanal. De skal jo alltid snakke så ekstremt lenge (for å ikke snakke om seint), før de kommer til saken! Endret 2. mai 2005 av Arsenal_RULES Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Visst det er riktig, har folk generelt ELENDIG musikk smak! Føler de eneste som liker listepop er småe fjortisjenter! Selvfølgelig care Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) Radiosendinger i dag er jo med "RDS", som f.eks. sender info som kan vises i displayet ("NRK P3"). Radio hører jeg stort sett på når jeg kjører bil (eller gaffeltruck). Slike radioer har ofte CD-spiller også. Her er noe jeg "fant opp" for lenge siden, som jeg synes burde vært en innebygget funksjon i slike bilspillere: Når stasjonen begynner å sende musikk, sendes et lite signal. Bilspilleren oppfatter dette, og slår over på CD. Når musikken på radio er over, kommer et nytt signal, og den går tilbake til radioen. Systemet er nesten likt "NEWS" og "TA" som de fleste RDS-radioer har allerede. Jeg skifter nemlig til CD når musikken kommer, men vet jo aldri når de begynner å prate i programmet igjen.. Irriterende. Går ofte glipp av noe gøy, eller må høre slutten på en (dårlig) pop-låt. Sony, Pioneer, Blaupunkt (and so on), HEAR ME! Edit: typo. Endret 2. mai 2005 av Vandalen Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Det er som å sette på VG Lista Topp 40 når du skrur på radioen. Er du heldig finner du kanskje ein god låt , men det er sjeldan. Vandalen: Det hadde vert fantastisk om dei kunne gjort sånn. Den største delen av befolkningen høyrer på listepop, og derfor sender radioene 99.99% listepop. Lenke til kommentar
embark Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Ps: slutter å høre på radio fra og med i dag! Jeg slutta å høre på radio for maaaange år siden. Hører litt på DI.fm i blant da, men... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 eneste radio som jeg hører på er nyheter, har gitt opp musikken der for lenge siden. lenge leve alltid nyheter oom morgenen som vekkeklokke Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Jeg jobber, som jeg har sagt alt for mange ganger nå, som nattevakt på 7-Eleven. Der er jeg "påbudt" å ha på radioen, slik at kundene (les: de fulle menneskene) skal vite at vi er åpent. Jeg startet jobben for snart 2 måneder siden. Jeg er 100% seriøs når jeg sier at jeg ikke har hørt èn eneste ny sang siden den første dagen jeg jobbet der. Jeg hørte playlisten den første dagen, og siden har den repetert seg i det uendelige. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Man vil aldri være i stand til å lage radio for alle. Det er derfor vi har CD'er og mp3 Lenke til kommentar
kristopher Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Jeg tror det er slik at radiokanalene velger ut de værste sangene de får tak i med moderne teknologi. Så slenger de det ut på våre radioer i ørten uker, samme sang dag inn og dag ut....... dag inn, dag ut........ osv Alstå burde vi boikotte 17. Mai! Lenke til kommentar
Werlin Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Radio er for folk som er litt for a4.... Eneste radioen jeg hører på er bbc radioene, spesielt world service. Men det er en ren nyhetskanal Lenke til kommentar
Hisoka Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Synes P4 er verst egentlig, om det ikke har blitt nevnt før. De spiller jo det samme hele tida. Gjengangere som: Men At Work - Land Down Under (eller hva den nå heter) Den duetten mellom Kenny Rogers og Doll Patron, husker ikke helt navnet. Tror ikke de har byttet ut den spill-lista si på en god stund nå. Boikotting av P4 er jeg meg på! Spiller samme gamle visa hele tida. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå