Kjeksen Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Har begynt og sett på hvordan man kan skifte ikon på vinduer. Har funnet dette i dokumentasjonen Setting the Icon of a Window FLTK currently supports setting a window's icon *before* it is shown using the Fl_Window::icon() method. void Fl_Window::icon(char *) Sets the icon for the window to the passed pointer. You will need to cast the HICON handle to a char * when calling this method. To set the icon using an icon resource compiled with your application use: window->icon((char *)LoadIcon(fl_display, MAKEINTRESOURCE(IDI_ICON))); Det jeg egentlig sliter med er å skjønne dokumentasjonen. Kan noen forklare dette litt nærmere til meg? gjerne et eksempel også? så skal jeg ikke mase mer Har letet på google også, men lite og finne der. Endret 6. mai 2005 av Kjeksen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå