RuZleBIFf Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) Nå holder jeg på å gå på veggen! hvorfor kan jeg ikke holde ctrl og trykke på layeren for å markere den?? Åssen kan jeg ellers gjøre det? har alltid brukt ctrl+trykk-metoden jeg! Endret 2. mai 2005 av RuZleBIFf Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget.) Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Kopibeskyttelse heter det. Også en feil ved crackene som er utgitt. Kjøper du programmet vil du bli kvitt disse problemene. Har du allerede reigstrert fullversjon beklager jeg og har ingen svar. Lenke til kommentar
RuZleBIFf Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 psilocybe: sånn? men er det andre som har PS CS2 hvor dette funker?? Lenke til kommentar
RuZleBIFf Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 æsjameg!!! før prøve å reinstalere da! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Har du lisenskode som du har funnet på nett eller crack kan du som sagt bare glemme det. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Stenges Sidan det er nok ein bug i piratkopiert materiale dette er så er det ikkje hjelp å få i dette forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg